Mr.SS Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Saw III har førpremiere på Sagatun Kino, Hamar, førstkommende Lørdag (kinoens dag). Lurer på om jeg skal ta meg en tur Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Er jo pokkern ikke lenge siden jeg så nr. 2 på kino. Januar tror jeg det var, melking deluxe. Enern var grei, men toern var møkk. Lenke til kommentar
havardro Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Var å så den på førpremiere i dag.. Den er enkelt og greit helt genial og ikke minst skremmende. Jeg tør påstå det er den beste filmen i serien.. Mye ekle scener for å si det sånn Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg så den på førpremieren i Trondheim! Utrolig bra film med mange syke scener! Anbefales! Den beste i serien! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Veldig bra og spennende film ja! Igjen, mer ekkel enn skummel.. Men for de som synes 1ern og 2ern er skumle er denne den verste vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå