Simkin Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) mulig det er en tråd om det, men jeg fant ingen, er det tilfelle, så steng denne ser ut til att denne er ute alt.. er visst så fæl att flere har besvimt på kino http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=135965 :!: noen som har sett den? Endret 31. oktober 2006 av Nish Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Saw3 har premiere i norge 10.11, den er kommet i statene Endret 31. oktober 2006 av JacEr Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Saw3 har premiere i norge 10.11, den er kommet i statene 7192744[/snapback] Jeg gleder meg som en unge Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Skvatt litt da jeg så den på forskjellige fyfy-sider og trodde at det var en dårlig spøk, men tydeligvis ikke. 10 november blir en god dag i 2006 Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Denne filmen skal ses. En vist planlagt å lage en film nr 4 også. Lenke til kommentar
............... Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Denne filmen skal ses. En vist planlagt å lage en film nr 4 også. 7195212[/snapback] nei? Er vel en trilogi? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Denne filmen skal ses. En vist planlagt å lage en film nr 4 også. 7195212[/snapback] nei? Er vel en trilogi? 7195224[/snapback] Jup vanskeligt å tro det men filmen tjente inn såpass mye gryn på premierehelgen at det faktisk planlegges en oppfølger. Husker ikke hvor jeg leste dette. IMDB har ihvertfall lite info å vifte med. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Her er infoen du kanskje så etter. Saw 4 kommer Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Har lest at det jobbes med manus til både Saw 4 og 5, så her er det bare og sette seg godt til rette. Aner man en aldri så liten serie med filmer, ala Friday The 13th, Nightmare On Elm Street etc...? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Har lest at det jobbes med manus til både Saw 4 og 5, så her er det bare og sette seg godt til rette. Aner man en aldri så liten serie med filmer, ala Friday The 13th, Nightmare On Elm Street etc...? 7195493[/snapback] .. som alle har det fellestrekket at de blir dårligere og dårligere? Joda, kan absolutt se sånn ut. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Nightmare on Elm Street tok seg jo betydelig opp med den siste filmen i serien, New Nightmare. Men jeg lurer virkelig på hvor lenge de klarer å melke Saw kua. En dag går de tom for ideer. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Actor Tobin Bell, who plays Jigsaw, has already publicly stated that he's signed on for fourth and fifth films in the series. Jaja.. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Actor Tobin Bell, who plays Jigsaw, has already publicly stated that he's signed on for fourth and fifth films in the series. Jaja.. 7195635[/snapback] huff, ingen i filmbransjen som har hørt om å gi seg på topp? Lenke til kommentar
Foregangsmannen Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Det virker jo som om treern blir bedre enn 2'ern, så hvorfor ikke? Filmene har jo blitt enorme suksesser. Husker hvordan Saw fikk terningkast 1 overalt i Norge, men viste seg å bli en av mine favoritter i sjangeren. Men det at 3'ern skal bli visuelt jævligere enn tidligere filmer får meg litt tvilende til om jeg skal løpe til kinosalen. Likevel, jeg må jo tross alt vite hva som skjer med en døende Jigsaw, hans kvinnelige medhjelper og deres nye ofre. Dessuten har man lovet å forklare de to foregående filmene bedre, pluss at vi får servert en ny overraskende vri. Jeg er spent! Lenke til kommentar
Produck Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Saw er de absolutt eneste horrorfilmene jeg kan se og faktisk bli underholdt skikkelig. Det er på tide at jeg får sett en av disse filmene på kino! Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 har sett Saw 1 og 2 og må innrømme at jeg blei skuffa av slutten på 2'rn. Men men, blir kino med dama den 10. hihi ^^ håpe hu ikke svimer av da. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Actor Tobin Bell, who plays Jigsaw, has already publicly stated that he's signed on for fourth and fifth films in the series. Jaja.. 7195635[/snapback] huff, ingen i filmbransjen som har hørt om å gi seg på topp? 7196127[/snapback] Ikke når filmene spiller inn mer og mer penger, den tredje filmen spilte inn mer enn de to første den førse helgen den var ute og kommer sikkert til å spille inn mer penger totalt også. Og når filmene koster rundt 12 millioner $ å lage så er dette penger rett i lommeboka Så for å si som Joblo! Om 75 år så er kommer: SAW LXXV: PLEASE GOD MAKE THEM STOP! According to a box office report from the Associated Press, "Lionsgate plans to have "Saw IV" in theaters over Halloween weekend next year." Wait a minute, you mean to say that because SAW topped the box office for the third straight Halloween in a row, with SAW III scoring the highest receipt in the franchise, they're actually gonna milk this some more? Crazy! So, yeah, this is the least surprising news in the history of film which means that maybe in seventy-five years, we'll be having SAW LXXV: PLEASE GOD MAKE THEM STOP! It'll definitely be interesting to see how long they can keep churning these movies out in consecutive years. One would assume that director Darren Bousman, writers' James Wan and Leigh Whannell and actors' Tobin Bell and Shawnee Smith would like to be part of other films for the remainder of their lifetimes but seeing as how profitable this franchise is for Lionsgate, they may just be forced to pull a SAW themselves, lock them all in an abandoned warehouse and only let them out for filming for at least the next decade. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Har verken sett Saw 1 & 2,og nå kommer nr 3....Kanskje på høy tid å få sett de da. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jepp, de var overraskende god underholdning for pengene.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Håper denne filmen er skikkelig fæl. Da skal jeg sitte å le og kose meg Fæl er positivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå