Gå til innhold

Saw 3, ute allerede?

Simkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne filmen skal ses. :D En vist planlagt å lage en film nr 4 også. :grin:

7195212[/snapback]

nei? Er vel en trilogi?

7195224[/snapback]

Jup vanskeligt å tro det men filmen tjente inn såpass mye gryn på premierehelgen at det faktisk planlegges en oppfølger. Husker ikke hvor jeg leste dette. IMDB har ihvertfall lite info å vifte med.

Lenke til kommentar

Det virker jo som om treern blir bedre enn 2'ern, så hvorfor ikke? Filmene har jo blitt enorme suksesser. Husker hvordan Saw fikk terningkast 1 overalt i Norge, men viste seg å bli en av mine favoritter i sjangeren.

Men det at 3'ern skal bli visuelt jævligere enn tidligere filmer får meg litt tvilende til om jeg skal løpe til kinosalen. Likevel, jeg må jo tross alt vite hva som skjer med en døende Jigsaw, hans kvinnelige medhjelper og deres nye ofre. Dessuten har man lovet å forklare de to foregående filmene bedre, pluss at vi får servert en ny overraskende vri.

Jeg er spent!

Lenke til kommentar
Actor Tobin Bell, who plays Jigsaw, has already publicly stated that he's signed on for fourth and fifth films in the series.

Jaja..

7195635[/snapback]

huff, ingen i filmbransjen som har hørt om å gi seg på topp?

7196127[/snapback]

Ikke når filmene spiller inn mer og mer penger, den tredje filmen spilte inn mer enn de to første den førse helgen den var ute og kommer sikkert til å spille inn mer penger totalt også. Og når filmene koster rundt 12 millioner $ å lage så er dette penger rett i lommeboka :)

Så for å si som Joblo! Om 75 år så er kommer: SAW LXXV: PLEASE GOD MAKE THEM STOP!

According to a box office report from the Associated Press, "Lionsgate plans to have "Saw IV" in theaters over Halloween weekend next year." Wait a minute, you mean to say that because SAW topped the box office for the third straight Halloween in a row, with SAW III scoring the highest receipt in the franchise, they're actually gonna milk this some more? Crazy! So, yeah, this is the least surprising news in the history of film which means that maybe in seventy-five years, we'll be having SAW LXXV: PLEASE GOD MAKE THEM STOP! It'll definitely be interesting to see how long they can keep churning these movies out in consecutive years. One would assume that director Darren Bousman, writers' James Wan and Leigh Whannell and actors' Tobin Bell and Shawnee Smith would like to be part of other films for the remainder of their lifetimes but seeing as how profitable this franchise is for Lionsgate, they may just be forced to pull a SAW themselves, lock them all in an abandoned warehouse and only let them out for filming for at least the next decade.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...