FCW Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei! Skal anskaffe meg en trådløs ruter for å sette mine 3 PC'er i nettverk. Går litt vill i alle muligheter og funksjoner på de forskjellige ruterne som er til salgs, og trenger litt hjelp her. Har tenkt nettverket slik: - PC1 ethernetkabel til ruter - PC2 ethernetkabel til ruter Disse PC'ene står på samme skrivebord i nærheten av ruteren, så trådløst er ikke nødvendig her. - PC3 trådløst til ruter - Printer trådløst til ruter ( HP Photosmart 6180 har visst denne muligheten iflg. spes.) Videre har jeg ADSL modem fra Telenor. Spørsmålet er da: Er det mulig å fjerne ADSL modemet ved å koble ADSL linja rett i ruteren? Anbefalinger til hvilken ruter som er mest hensiktsmessig? MVH Finn Chr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306148 Du kan ikke plugge linjen direkte inn i en trådløs router, siden de aller fleste ikke inneholder et integrert ADSL-modem. Noen ISP'er tilbyr dog dette, for eksempel NGT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå