IntelAmdAti Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 jeg kan ikke spille demoen online, og jeg kjøper ikke ett spill som jeg ikke kan spille online. innpå demoen så er det aldri noen servere med brukbar ping og spillere som jeg kan spille på, sist jeg spilte demoen var flere uker siden, selv om jeg har lyst til og spille det hele tiden. men det er flere uker siden jeg fant en server som jeg kunne spille på. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 synes battlefield er rågøy nå jeg, har spilt i mange timer i dag, har du en god maskin så er det ikke noe som er galt med spillet, og patch 1.2 kommer om noen dager, så alt er bra for meg. Har ikke du opprettet tråder om battlefield før? Uansett, du får stikke innom noen som har fullversjonen og prøve det på nett der. ingenting slår å være på en 50+ server som har kartet omaha beach. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Quote: Den 2002-11-09 22:32, skrev evil_snowman:innpå demoen så er det aldri noen servere med brukbar ping Har spilt demoen i noen uker nå og har bestandig 4-5 servere med mellom 50 og 100 i ping som er så godt som fulle hele tiden (= 32 spillere og mye action). Hvis jeg øker grensen til 150 i ping har jeg vel minst 15 servere (med folk på) å velge mellom i demoen. Har internett via kabel fra UPC - hvis du har 56K modem sliter du kanskje med å finne servere med bra ping til demoen vil jeg tro men i fullversjonen er det helt sikkert mange servere også i Norge / Sverige / Danmark som man kan spille på. Foretrekker selvsagt lavest mulig ping online, men har ikke noe problem med å spille med ping på rundt 150. Over 200 derimot blir for drøyt. [ Denne Melding var redigert av: Gabriel_X på 2002-11-09 23:17 ] Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 pcen er god nok til battlefield, og jeg har nextgentel adsl, ingenting som laster ned i bakgrunnen seff. masse servere som kommer på listen, men det skulle vært filter, for veldig mange av kan jeg ikke joine pga diverse feilmeldinger, mange andre er fulle, og de som er igjen har god ping på listen min når jeg joiner så kan den variere ifra none hundre til noen tusen. jeg kan ikke gå og prøve det hos en venn, for det kan fint gå dritings hos meg selv om det virker hos han, men er det flere som har problemer med demoen? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Jeg testa bare sp demoen før jeg kjøpte spillet, og hittil er jeg storfornøyd. Lenke til kommentar
LameCamper Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Kan sterkt anbefale en hjemmeside på adressen http://www.battlefield-norge.tk Forum og server. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 jeg kjøpte battlefield nå, heldigvis virker alle serverne her, for i mp-demoen var det sjelden at det var 1 eneste server jeg kunne joine. vet dere om noen servere med stats på forresten? Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-12-08 10:06, skrev evil_snowman:jeg kjøpte battlefield nå Gratulerer med kjøpet :smile: Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Beste er å bruke All Seeing Eye til å finne servere.. Der kan du lett sette filter-regler og jeg finner alltid servere med bedre ping der enn hvis jeg bruker in-game-browseren.. ligger som regel på 30-40 i ping med 2mbit NGT. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Kjøp spillet! Jeg har dessverre ikke prøvd spillet, men kan det ha en sammenheng med at du bare har en demo? Kjøp det, og virker det ikke så KAN du bytte det. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 kanskje det hjelper med reinstall av os'et? det hjelper til det utroligste for min del! Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 trur denne posten egentlig er litt gammel (lol) desutten så veit jeg hat han evil spiller uten noen probelmer nå :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå