asad Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Går det an å kutte filen? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Ja. Eller bruke overburn. Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Det kan vel være små variasjoner i hvor stor kapasitet forskjellige typer CD-R har også, tror jeg!? Mulig du finner et merke som klarer den. Ellers bør du passe på at du brenner "disc at once", og ikke "track at once", da dette bruker noe mindre plass så vidt jeg vet.. :smile: Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 vel en fil på 1MB skulle da på plass på en cd :razz: men siden det sikker skal stå GB, kan du vel zippe den eller noe. Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Quote: Den 2002-11-09 22:25, skrev Caveman:vel en fil på 1MB skulle da på plass på en cd :razz:men siden det sikker skal stå GB, kan du vel zippe den eller noe. Tror ikke du skjønte poenget. Filen var 1MB _for_ stor.. Avi blir ikke betydelig mindre hvis du prøver å zipe de. De er allerede komprimert, dessuten blir de fort litt tungvinte å spille av! :wink: Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 åja for stor hehe, jeg har begynt å glippe litt her på forumet, må være noe med brillene mine eller noe. beklager :wink: Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 overburn?Hva er det for noe? Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Se her: http://www.hardware.no/guider/overbrenn/ Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 en funksjon som gjør at du kan brenne mer en det som egentlig går ann, bla nero har denne funksjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå