Piratpjokken Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Vel.. det har seg slik at jeg har vært ute i snø og vind i lite klær i dag.. Hadde ikke følelse i hendene. Og blodårene som var ganske store, har vært borte siden klokken 9:30 i dag. Knoklene på hendene var ganske godt markerte.. nå ser det ikke ut som om de er der... Hva skal jeg gjøre? Ser ut some jeg har blitt blåst opp *ingen pervokommentar takk...* Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 du har blitt kraftig nedkjølt på hånden din og nå når du har fårr varmen igjen så blir musklene og sener større og huden "blåses"opp..der er kke farlig..men det kjennes ut som om huden er for trang for hånden,har eg rett i det? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Meget rett! Hva kan jeg gjøre for å få ned hevelsen? Senene fra fingrene og inn til handa har steget og blitt slik som de var, men blodårene er ikke til å se Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Du må bare holde den varm..kan gjerne tappe litt varmt vann i en bolle å ha hånden nedi der..den må bare få tilbake sin normale temp igjen.... Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Dette må prøves ut! Kommer tilbake med resultat. *lar chatten stå på* ... Høyre hand ser normal ut, men venstre ser fortsatt boksehanske ut! Knoklene til pekefinger og langfingern er litt reduserte, men ringfinger og veslefingern ser du ikke... Endret 31. oktober 2006 av jalla`n Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Denne er nok tilbake til normalt når du våkner imorgen... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hånda blitt bra eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå