tharshan Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 La folk få diskutere i fred, det er det forumet er til for. Og skriv ren bokmål eller nynorsk, ikke en blanding + dialekt. Det vil ikke være farligere for blokkene/radiator/slanger enn det du har i fra før av, med unntak av slangene som kanskje kan farge av. Hadde du lest det folk har skrevet ville du fått dette med deg. 7210617[/snapback] ja, eg har lest om det folk har skreve i denne tråden, men det er folk som seier at slangane vil farge av? slangane er jo heilt gjennomsiktige! Så eg kan ikkje skjønne at slangane vil farge av... kan nokon gje ein god forklaring på dette? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Ikke farge av, beklager. Uv-tilsetningen vil muligens farge av på slangene. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Ikke farge av, beklager. Uv-tilsetningen vil muligens farge av på slangene. 7210671[/snapback] Men det skal gå bra? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Mine waterchill slanger ble helt rosa ved bruk av waterwetter. Det gikk bra, det eneste var at de ble stive men kan sikkert ha noe med at de var 2 år gamle også. Francis Lenke til kommentar
Duality Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 hehe 2 år ja... trolig Men uv dye er generelt ikke noe stort problem! lykke til. Ikke noe og utsette egentlig uv dye eller ikke det velger du selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå