Nobrains Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 N73 ME - Følger med bedre øretelefoner - Følger med minnekort på 2GB - Har svart farge på deksel Hvis disse 3 punktene er den eneste forskjellen så ser jeg ingen grunn til og vente på N73ME. Jeg klarer og kjøpe minnekort selv, bruker egne øretelefoner og gir faen i fargen. Noen som har noe ide om når N73ME er og finne i butikkene? Er det noen andre forskjeller enn dette? Som feks firmware... Lenke til kommentar
sjossang Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 N73 ME skal vel ha A2DP, eller? Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 nei...det har den ikke. Står feil i prisguiden og artikkelen til amobil. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hvorfor spør du da, siden du veit alt om mobilen.. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hvorfor spør du da 7198605[/snapback] Skal vi se.. Noen som har noe ide om når N73ME er og finne i butikkene? 7192128[/snapback] Det var EN ting han lurte på.. Er det noen andre forskjeller enn dette? Som feks firmware... 7192128[/snapback] En ting til han lurte på.. Jeg kan ikke svare 100% sikkert på noen av delene, men jeg gidder ikke bruke tid på å spre om meg med idiotiske Hvorfor spør du da 7198605[/snapback] kommentarer..! Tror det kommer til å være en lite forskjell i FW, har hørt rykter om en forbedret musikkspiller. Har ikke noe fast på dette, bare ord fra gutta bak disken på telekiosken. Videre spekuleres det i om det ikke uansett går an å oppgradere "vanlige" N73 til N73ME når firmware blir sluppet.. Garanterer imidlertid ingen ting. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Et innlegg slettet. Personangrep er ikke tillatt. Ved gjentatte regelbrudd vil det bli utdelt warn. Vennligst ikke kommenter denne posten. Reaksjoner på moderering kan taes på PM. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Vel, N73ME har jo en ny theme forhåndsinstallert så det er vel bevis på ny FW? Forhåndsinstallerte themes har (så langt) alltid ligget i FW og ikke på minnekort/telefonminne. Regner med at det vil bli noen andre små forbedringer i FW også. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Multimedietasten er også byttet ut med en musikktast, mulig de har fjernet denne menyen så musikkspiller åpnes uansett om man trykker tasten eller holde den nede (som man må på N73). Jeg håper virkelig MP3-spilleren også er forbedret. Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Det virker som det faktisk bare er ekstrautstyr som følger med og firmware som er forskjellig... Spørs om det gir meg grunn til og vente på N73ME. :/ Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=137789 Ifølge denne så ser det veldig ut som N73ME har A2DP. Er det noen som kan bekrefte det? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=137789 Ifølge denne så ser det veldig ut som N73ME har A2DP. Er det noen som kan bekrefte det? 7230670[/snapback] Hehe! Denne diskusjonen har jeg hatt allerede i dag, vel og merke ang N70ME! Her er tråden! N73ME og N70ME får IKKE A2DP, er bare dårlig journalistikk fra Amobil.no og VGs side, desverre Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Jeg trenger ny telefon før 5 desember. N73ME var den jeg hadde tenkt og skaffe meg, men dersom den ikke er mulig og få tak i før desember så kjøper jeg heller vanlig N73. Jeg tror ikke den er og få tak i før desember for ellers hadde vel flere webshopper og slikt hvertfall hatt varen med ubekreftet etellerannet. Er det noen som har noe mere info når jeg kan regne med at N73ME er mulig og få tak i? Hvis Jeg kjøper vanlig N73 og ME modellen kommer ut uti desember så gjør deg meg ikke noe. Men hvis jeg kjøper N73 i dag og N73ME er mulig og få tak i om 2 uker så blir jeg ganske irritert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå