NoTrace Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Heisann... Begynner med å si at pc'en funka helt fint i går da jeg skrudde den av, så i dag kommer det opp en melding om at den må søke etter feil. Så når den blir ferdig, og ikke har funnet noen feil, kommer jeg til "Velkommen" skjermen. Da bare restarter pc'en seg, og dette skjer om og om igjen. Fikk et tips om å reformatere, hvilket jeg gjorde ved å holde inne F10 rett etter jeg hadde skrudd på maskinen. Først formaterte jeg en gang. Fikk feilmeldingen: "Systemet er ikke fullstendig installert. Installer på nytt." Så jeg formaterte igjen, jeg... Kommer samme melding igjen. "Systemet er ikke fullstendig intallert. Installer på nytt." Hva bør jeg gjøre ? Skal jeg få tak i en windows xp cd å kjøre den ? Isåfall, hvordan funker det ? Sette i plata så fort som mulig etter pc'en er kommet på ? Eller bør jeg sende den til reperasjon ? Eller noe annet jeg kan gjøre ? Thx Endret 31. oktober 2006 av Eksentron Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ja du er nødt til å bruke XP-plata til å formattere. Eller du får formattert hvis du har windows oppstartsdiskett ogt kjøre fdisk. For meg så høres det ut som du har klart å sletta alle filene du har hatt tilgang til å slette, men ikke formattert. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Ja du er nødt til å bruke XP-plata til å formattere. Eller du får formattert hvis du har windows oppstartsdiskett ogt kjøre fdisk. For meg så høres det ut som du har klart å sletta alle filene du har hatt tilgang til å slette, men ikke formattert. 7192873[/snapback] Trykka ihvertfall F10 som er PC Recovery Menmen, får plata i morgen av en kompis... Få prøve da xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå