Gå til innhold

Laste ned Dark Messiah på nytt?

Anbefalte innlegg

Hei... hmm..

Fikk akkurat Dark Messiah i posten nå.. og sitter selvfølgelig og installerer det..

Jeg har per nå en "Steam" -katalog på ca 9,4 GB, og en "Dark Messiah" -katalog på nærmer 7 GB .... greit nok det..

Men, nå driver Steam og OPPDATERER spillet .. jeg har en fart på mellom 500 til 800 kBps.. og er kun snart på 10 % .. og har holdt på i noen minutter...

Skal man laste ned hele jævla spillet.. PÅ NYTT!?!? :huh::wallbash:

EDIT: 1 - 0 til piratvirksomheten!! :mad:

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare jeg som har hatt det på denne måten? :dontgetit:

..anser meg selv som å ha relativt god peiling på PC, selv om jeg nok i mange situasjoner vil komme til kort blandt folkene her på hw.no, -men dere er jo ingen allmenn målestokk nå det gjelder å installere et spill, heller..

Slik som installeringen gikk hos meg, så kunne jeg ikke se noen annen måte å gjøre dette på..

Igjen; Er jeg den enste som, tydeligvis, må lastet ned hele spillet på nytt?

Hva med de som ikke har en så "rask" linje som meg da.. Sitter jo på en 10k -linje fra Bluezone.. Skal det virkelig være slik? Er jo bare på en 38 % nå, og nå falt ned i en fart på 100 - 400 kBps..

Lenke til kommentar
Bare jeg som har hatt det på denne måten? :dontgetit:

..anser meg selv som å ha relativt god peiling på PC, selv om jeg nok i mange situasjoner vil komme til kort blandt folkene her på hw.no, -men dere er jo ingen allmenn målestokk nå det gjelder å installere et spill, heller..

Slik som installeringen gikk hos meg, så kunne jeg ikke se noen annen måte å gjøre dette på..

Igjen; Er jeg den enste som, tydeligvis, må lastet ned hele spillet på nytt?

Hva med de som ikke har en så "rask" linje som meg da.. Sitter jo på en 10k -linje fra Bluezone.. Skal det virkelig være slik? Er jo bare på en 38 % nå, og nå falt ned i en fart på 100 - 400 kBps..

7192655[/snapback]

Merkelig det at du må laste ned hele spillet på nytt. Når broder'n kjøpte cs så installerte han det-> lagde en ny steam account -> tastet inn cd key. Og så var det sånn at cden som han fikk med bestod bare av halve spillet og da måtte han laste ned andre halvpraten etterpå (smart gjort av valve for å hindre piratkopiering)

Men kjipt at du må laste det ned på nytt.

Mellom 100-400kBps er ganske mye, jeg ligger vanligvis mellom 100-200 maks

Lenke til kommentar

Nå hadde jo jeg steam-account fra før, grunnet Half-Life 2 (og Ep1)..

Men.. det jeg ikke skjønner.. Jeg har 9 GB i en Steam -katalog på PC'n, og jeg har ca 7 GB i en "Dark Messiah" -katalog..

Jeg skjønner de 7 i DM -katalogen, men hva svarte er de 9 GB'ene i "Steam"?? :dontgetit:

Ligger spillet da TO steder??

Og, ingen av katalogene mine blir større.. De forandrer seg med SMÅ marginer i størrelse... som om det blir lastet ned få Kb, og erstattet med det jeg allerede HAR installert... For, først så dukker opp et par-tre Kb ekstra.. så forsvinner de igjen.. Som om hele katalogen blir "verifisert" VED ny nedlasting... hmm.. ikke skjønner jeg..

Men.. Steam + DM -katalog = 16,5 GB ... wtf... :hmf:

Lenke til kommentar

Om du kjøper Dark Messiah fullstendig analogt, altså med en fysisk eske og manual, prøver Steam likevel å laste ned hele greien på nytt, etter at du har installert det fra DVD-en. Jeg aner ikke hvorfor, så jeg bare ignorerte det, lukket Steam, og kjører Dark Messiah uten å måtte gå igjennom steam (det er ikke som f.eks. HL2, der Steam-sjekken må gjennomføres hver gang man skal spilles).

Det fungerer utmerket.

Lenke til kommentar

Hadde det bare hjulpet på et slags vis, så ...

Men, akkurat NÅ har den kommet på 100 % .. Litt nærmere 3 timer siden jeg først begynte å installere det.. DET er faen meg ikke holdbart! :realmad:

Nå gidder jeg ikke å stresse mer.. men, svarte så irriterende!

Lenke til kommentar

Hadde samme "problemet", gikk faktisk tom på partisjonen jeg har steam på. Kjipt.

Det er en fordel med å ha den i steam-samlinga da. Mye lettere å oppdatere spillet etterhvert som det kommer ut en patch eller to, og det spillet trenger det virkelig.

Jeg begynner å bli sykt lei av å måtte laste inn savegamen min og gjøre ting på nytt for å ikke miste "toolbeltet" og skilltab'en (når du tykker tab). Den forsvinner av og til når det er en slags cutscene, og da får jeg ikke brukt tinga jeg har. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...