Henrik Salthe Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Datatilsynet har i dag avgjort at de under tvil vil godkjenne at et advokatfirma, på vegne av film- og musikkbransjen, registrerer informasjon om fildelere for å trekke dem for retten. Les mer Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Var det bare jeg som så for meg The Office når jeg tenkte på hvordan det firmaet måtte være? Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (...)og vil ha tak i informasjonen å overlevere den til politiet. Skal vel være og? Hmm, liker ikke at Datatilsynet skal begynne å dele ut rettigheter til private interesser, spesielt etter indirekte oppfordring fra IFPI og MPAA :S Oh well, får vente og se hva som skjer før jeg trekker slutninger. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det er godt at vi i hvertfall vet at man må søke for å få lov til å gjøre dette, det er bra. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Går de etter gud og hver mann eller tar de kun de som legger ut materiale? Jeg blir vel en liten fisk ettersom jeg ikke legger ut noe materiale, bortsett fra når jeg laster ned torrenter. Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Dette er positivt. Har ventet lenge på at amerikanske selskaper få politimyndighet i Norge. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (...)og vil ha tak i informasjonen å overlevere den til politiet. Skal vel være og? Hmm, liker ikke at Datatilsynet skal begynne å dele ut rettigheter til private interesser, spesielt etter indirekte oppfordring fra IFPI og MPAA :S Oh well, får vente og se hva som skjer før jeg trekker slutninger. 7192154[/snapback] Det som overrasker meg litt er at man ikke har hatt lov til dette før, hvem som helst kan jo også lett gå inn på et fildelingsnettverk, samle inn IPer og brukernavn. Er det ikke lovlig å gjøre dette? AtW Lenke til kommentar
badmuslim Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 We're all living in Amerika, Amerika ist wunderbar We're all living in Amerika, Amerika, Amerika. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg lurer på når norske bedrifter og organisasjoner får politimyndighet i USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg