Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Suzuki RMX Toppfart?


Snytefant

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en derbi crossmoped som jeg satte effektanlegg på,samt bytta drev. Da var toppfarten 90km/t og jeg holdt nesten følge med en aprillia rs 125 på aks :) Og jeg veiger 100 kilo,fyren med rs'n kanskje 60. Vekt har mye å si når du kjører moped :p

 

Nei kjøp dere derbi, folkens. Det var saker,det. Savner mopeden mye mer enn lett sykkelen jeg hadde :/

Lenke til kommentar

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

 

Et innlegg fjernet. Ikke kommenter dette innlegget i tråden.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har en Rmx som går i 110 med 12-54 dreving ! Er ublombert i svanehalsen, dyset opp, powerfilter, trim veiv å trim sylinder ( Airsal ) Enkelt å få gjort. Rmx går DASS når den er orginal når den er orginal ! min gjorde 30-40, men med litt trim så går den ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har en Rmx som går i 110 med 12-54 dreving ! Er ublombert i svanehalsen, dyset opp, powerfilter, trim veiv å trim sylinder ( Airsal ) Enkelt å få gjort. Rmx går DASS når den er orginal når den er orginal ! min gjorde 30-40, men med litt trim så går den ;)

tusen takk. meget bra, men ossen dreving?

for jeg skal gjøre noe av det samme, eehehe... :tease:

Lenke til kommentar
Tja, RMX og SMX går egentlig dårlig uansett, iforhold til andre mopeder.

 

Med og uten trim da vel og merke.

 

Det er bull shit! Rmx/smx går ikke så dårlig som folk sier!

nei, athena + 21, hebo + 24, bk6 + 24 går ganske bra.

men RMX er jo mer en kvalitetssykkel enn en sprek sykkel som derbi.

derbi vill gå fortere uplombert enn rmx uplombert.

 

men til RMX så trenger man ikke masse sylindere og velge mellom for og få noe bra :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Det kan ha noe med manglende vedlikehold å gjøre, Plizket.

Har du ikke utført servicer på den til riktig antall kilometer, er det klart at den går dårligere.

ja og da har jeg bytta stempel, plugg rensa forgasseren og filteret, men neida. den går fremdeles i bare 70 den. :thumbdown:

Da må du jo bytte sylinder.

Lenke til kommentar
min gjorde 90 med bare mk1 byttet, trengte ikke bytte dyse ellerno, den gjorde 90 den på sletta (kjøpt 1123 km) nå gjør den 70 (5000 km) :dontgetit:

 

Du har bare hatt flaks hvis den ikke skjærte seg! Bytter du til effektanlegg SKAL du dyse opp

Lenke til kommentar
min gjorde 90 med bare mk1 byttet, trengte ikke bytte dyse ellerno, den gjorde 90 den på sletta (kjøpt 1123 km) nå gjør den 70 (5000 km) :dontgetit:

 

Du har bare hatt flaks hvis den ikke skjærte seg! Bytter du til effektanlegg SKAL du dyse opp

 

Akkurat det samme satt jeg å tenkte på!

 

Er ikke rart den bare går dårligere og dårligere hvis du kjører med org dysa :p

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Tja, RMX og SMX går egentlig dårlig uansett, iforhold til andre mopeder.

 

Bare tull.

 

Har selv en RMX. Min går i 90 på flata, har kun tatt ut plomberingen i eksospotta. (svanehalsen)

Fungerer utmerket, mangler bare å skifte til litt større dyse.

Endret av PHP_Yoghurt
Lenke til kommentar
Det kan ha noe med manglende vedlikehold å gjøre, Plizket.

Har du ikke utført servicer på den til riktig antall kilometer, er det klart at den går dårligere.

ja og da har jeg bytta stempel, plugg rensa forgasseren og filteret, men neida. den går fremdeles i bare 70 den. :thumbdown:

slitte drev kanskje?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...