xanonymx Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har begynt å bruke utorrent, men maskinen jobber tregt mens det sviver. Så jeg lurer på om det er noen instillinger som man kan gjøre for at ikke alt annet går treigt. (Jeg har ikke router eller noe slikt, hvis det skulle ha betydning) Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har begynt å bruke utorrent, men maskinen jobber tregt mens det sviver. Så jeg lurer på om det er noen instillinger som man kan gjøre for at ikke alt annet går treigt. (Jeg har ikke router eller noe slikt, hvis det skulle ha betydning) 7191888[/snapback] så lenger du laste ned så går det seff mye trægere, sån er det med ALLE p2p program, sier jeg selv at det går trægere når man lasterned/opp med en hastighet på 100++kb sec Lenke til kommentar
O.J Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Du tenker på å surfe på nettet går tregt? helt naturlig det i såfall. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Nei, det er ikke bare å surfe på nettet som går treigere. Alt går treigt, åpne lukke mappe, programmer o.l. Jeg brukte bitcomet før, maskinen var ikke så treg da. Jeg bruker og ofte strongdc og da laster jeg ned og opp med større hastigheter uten at jeg merker at maskinen blir så treg. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Mange har opplevd det problemet med uTorrent. Jeg kjenner 4 som har det, og det løste seg ved å bruke BitComet eller andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå