TheOats Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Jeg og min bror har kjøpt TDU å han fikk kart med og jeg gjorde ikke, er det 2 versjoner? Kjøpte på elkjøp og de var pakket i blast og en slik microsoft forsegling. Tror ikke det var noe serlig forskjeld på koverene heller. Endret 31. oktober 2006 av TheOats Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Kjøpte min kopi hos Elkjøp jeg og, kan ikke huske jeg fikk noe kart. Uansett, her har du et alternativ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 31. oktober 2006 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
_Vangen_ Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg fikk med kart... Det må være en feil... Trur flesteparten av de som har kjøpt Test Drive Unlimited, har fått med kart... Kartet kan vær kjekt å ha.. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg fikk med kart... Det må være en feil... Trur flesteparten av de som har kjøpt Test Drive Unlimited, har fått med kart... Kartet kan vær kjekt å ha.. 7193136[/snapback] Ja men den var som sagt pakket rigtig, veldig rart. Ja kartet er ganske greit når man skal finne alle "showroomene". Takk for alternativet Kjeksmestern Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Går det ann å få byttet spillet? Vet at ikke elkjøp gjør det når det er åpnet men jeg fikk jo ikke det jeg skulle ha. Men det er litt vanskelig å bevise også siden det ikke står noe om et kart på koveret. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Jeg kjøpte mitt eksemplar på Elkjøp til 449,- og jeg fikk med kart. En kompis av meg kjøpte TDU til 499,- på samme butikk forrige uke, han fikk ikke med kart. Endret 1. november 2006 av Dofty Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Jeg kjøpte mitt eksemplar på Elkjøp til 449,- og jeg fikk med kart. En kompis av meg kjøpte TDU til 499,- på samme butikk, han fikk ikke med kart. 7198647[/snapback] Nettop! Det er veldig rart. ARGH! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Etter en kjap gjennom lesning av sticky, vil vi finne ut at dette spørsmålet trenger et konkret svar. Det er en eget forum for slike spørsmål. Tråden stenges! Birger Ed1t: Tråd flyttet og åpnet etter trådstarters ønske. Les alltid stickies før dere poster! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå