Ni kon Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Er en stund siden jeg har sett tv, men i det siste har jeg prøvd meg på MTV. Men uansett når jeg setter på MTV så er det IKKE musikkvideoer der. Stort sett går det kun håpløse serier der... Hva har skjedd? Har de sluttet med musikk? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Er en stund siden jeg har sett tv, men i det siste har jeg prøvd meg på MTV. Men uansett når jeg setter på MTV så er det IKKE musikkvideoer der. Stort sett går det kun håpløse serier der... Hva har skjedd? Har de sluttet med musikk? 7191774[/snapback] HAr vel ikke slutta bare kutta ned til fordel for masse tullete greier.j Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 står ikkje MTV for Music Television? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Husker "back in the ol' days", da hadde jeg alltid på MTV i bakgrunnen når jeg gjorde andre ting for å høre på musikken. Nå syns jeg både kvantiteten og kvaliteten på musikken har forsvunnet helt. Trist. Lenke til kommentar
Produck Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Av den grunn var det kanskje like greit at de erstattet den med The Voice. De sender i hvert fall litt musikk. Jeg skulle bare ønske de kunne kastet ut et par av de ufattelig masete programlederne. Når vi ikke får høre musikk på de musikkanalene vi har, kan musikkindustrien bare takke TV-kanalene for nedlasting. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=644061 Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ganske sant det der. Når jeg ser på MTV, ser jeg enten på Jackass, Wildboys, Drawn Together, South Park eller noe annet moro. Skal jeg se musikkvideoer, ser jeg heller på ZTV på dagtid. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Er glad jeg har parabol og VH1. Mye av musikken som sendes på MTV er kommersielt søppel. Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Det som er dritt er at når de først viser musikkvideor så er det reklame mellom hver 3 musikkvideo! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Er glad jeg har parabol og VH1. Mye av musikken som sendes på MTV er kommersielt søppel. 7197312[/snapback] Sånn ca. 99%. Og nei, det er ikke noen musikk-kanal lenger. Det er en søplete reality/fjortisserier/rølpejackasslignendecrapkanal. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 MTV er bra når det er Jackass, Wildboys, musikkvideoer, Cribs eller Pimp My Ride (USA, de andre suger) imo. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Er glad jeg har parabol og VH1. Mye av musikken som sendes på MTV er kommersielt søppel. 7197312[/snapback] Sånn ca. 99%. Og nei, det er ikke noen musikk-kanal lenger. Det er en søplete reality/fjortisserier/rølpejackasslignendecrapkanal. 7197715[/snapback] Nå handler jo denne tråden om andelen musikk på MTV, ikke om hva deres personlige meninger om programmene. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Du skal være glad du, jeg må holde ut med voice tv aka 14izzz kanal. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Du skal være glad du, jeg må holde ut med voice tv aka 14izzz kanal. 7198068[/snapback] Ingen tvinger deg til å se på. Med unntak av de søte, små stemmene. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Vegard_: Det er da absolutt relevant å diskutere innholdet også. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Er glad jeg har parabol og VH1. Mye av musikken som sendes på MTV er kommersielt søppel. 7197312[/snapback] Sånn ca. 99%. Og nei, det er ikke noen musikk-kanal lenger. Det er en søplete reality/fjortisserier/rølpejackasslignendecrapkanal. 7197715[/snapback] Nå handler jo denne tråden om andelen musikk på MTV 7197936[/snapback] Du fikk ikke med deg "nei, det er ikke noen musikk-kanal lenger"? Poenget med posten min var jo å si at musikken i mtv har blitt dyttet til side for skarp programmer. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ser ikke nytten av å ha en lignende tråd, da det finnen en lignende tråd her. Og tråden er også feilpostet. Da den hører hjemme i Forum -> Kultur -> TV-serier og programmer delen. Tråden stenges! Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg