Gå til innhold

Et slags bilbilde - C&C + Ett ekstra bilbilde

Tee-Zee

Anbefalte innlegg

Heisann,

En stund siden jeg har lagt ut noe her, så jeg får ta sjansen nå. :)

Tok dette bildet på biltreff i helgen. Bil som spinner rundt bakerst der for de som ikke så det. Bildet er en del av en større serie som er tatt for å portrettere bilmiljøet i Osloområdet.

Har hentet frem litt ekstra farger i himmelen, som jeg syntes passet stemningen i bildet godt. Bortsett fra det er det croppet litt i bunn og justert kurver.

Skutt med 20D m. Canon EF-S 10-22mm

EXIF:

Lukker: 4 sek.

Blender: f/3.5

ISO 400

Brennvidde: 10mm

Kritikk og kommentarer mottas med takk!

post-72408-1162312116_thumb.jpg

Endret av Tee-Zee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Likte stemningen og fargene veldig godt! Syns bildet var bra satt sammen med grusen i forkant.

7191684[/snapback]

Grus? Er nok asfalt med løv på :p

7192450[/snapback]

Ja, er nok asfalt.

Fint bilde, og fine detaljer, men det ga meg ikke så mye..

Ble liksom litt tomt..

Men kvalitetmessig var det i toppklasse.. :D

Lenke til kommentar

Takk for ros. :)

Og ja, det er asfalt med løv på..

Bildet gir kanskje ikke så mye alene, men det er som sagt en del av en serie. Her ville jeg egentlig bare vise frem det tekniske og fargene som jeg ble fornøyd med. :)

Legger ved ett av de andre bildene i serien også, så folk kanskje får litt mer peiling på hva det går ut på. :) Dette bildet er det litt mer (for mye) støy i, men det er en slags bildereportasje med "lyssky" aktiviteter og da blir det bare sånn.

post-72408-1162327636_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Takker, takker. :)

Jeg kommenterte nettopp dette med støyen i det siste bildet selv, men det er som sagt litt vanskelig å unnga når du må ned på "korte" lukkertider når det er helt mørkt ute.

Jeg har en annen versjon av det første bildet også, skal få lagt den ut i morgen. Har tonet ned litt helt nederst i bildet, da jeg syntes det trekker bittelitt for mye oppmerksomhet bort fra det som skjer lenger bak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...