Tee-Zee Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Heisann, En stund siden jeg har lagt ut noe her, så jeg får ta sjansen nå. Tok dette bildet på biltreff i helgen. Bil som spinner rundt bakerst der for de som ikke så det. Bildet er en del av en større serie som er tatt for å portrettere bilmiljøet i Osloområdet. Har hentet frem litt ekstra farger i himmelen, som jeg syntes passet stemningen i bildet godt. Bortsett fra det er det croppet litt i bunn og justert kurver. Skutt med 20D m. Canon EF-S 10-22mm EXIF: Lukker: 4 sek. Blender: f/3.5 ISO 400 Brennvidde: 10mm Kritikk og kommentarer mottas med takk! Endret 31. oktober 2006 av Tee-Zee Lenke til kommentar
Speik Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Likte stemningen og fargene veldig godt! Syns bildet var bra satt sammen med grusen i forkant. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Likte stemningen og fargene veldig godt! Syns bildet var bra satt sammen med grusen i forkant. 7191684[/snapback] Grus? Er nok asfalt med løv på Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Likte stemningen og fargene veldig godt! Syns bildet var bra satt sammen med grusen i forkant. 7191684[/snapback] Grus? Er nok asfalt med løv på 7192450[/snapback] Ja, er nok asfalt. Fint bilde, og fine detaljer, men det ga meg ikke så mye.. Ble liksom litt tomt.. Men kvalitetmessig var det i toppklasse.. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Takk for ros. Og ja, det er asfalt med løv på.. Bildet gir kanskje ikke så mye alene, men det er som sagt en del av en serie. Her ville jeg egentlig bare vise frem det tekniske og fargene som jeg ble fornøyd med. Legger ved ett av de andre bildene i serien også, så folk kanskje får litt mer peiling på hva det går ut på. Dette bildet er det litt mer (for mye) støy i, men det er en slags bildereportasje med "lyssky" aktiviteter og da blir det bare sånn. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 drit bra biler.. ser ut som om dem er henta utfra need for speed eller noe sånt.. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Ganske bra bilde,likte fargene veldig godt.Og som nevnt tidligere en NFS stemmnig over det. Endret 1. november 2006 av SirHenrik Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Stilige. Kanskje bittelitt for mye støy i det siste, men jeg er enig med de andre; fargene er knall. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 1. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Takker, takker. Jeg kommenterte nettopp dette med støyen i det siste bildet selv, men det er som sagt litt vanskelig å unnga når du må ned på "korte" lukkertider når det er helt mørkt ute. Jeg har en annen versjon av det første bildet også, skal få lagt den ut i morgen. Har tonet ned litt helt nederst i bildet, da jeg syntes det trekker bittelitt for mye oppmerksomhet bort fra det som skjer lenger bak. Lenke til kommentar
Peterpan73no Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 kjempeflotte farger i bildene dine. Jeg likte det første best. Synes asfaltkanten i forgrunnen var en fin effekt. Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Need for Speed: Underground? Fine farger på det første bildet, spesielt i himmelen. Men jeg er litt usikker på asfalten med bladene i forgrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå