RadeonZ Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Lurer da etter emne å bedømme om der er noen som har fått snappa til seg en Nokia N95 ennå? Og hvordan den evt. er? Venter på min i posten i løpet av uka Gleder meg som en unge... Lenke til kommentar
tommer Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Du kødder, hvor får du den fra? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Du er ikke en av de som har handlet på QXL vel? Da tror jeg dessverre at du har blitt lurt.... N95 slippes forøvrig ikke ut på markedet før tidligst 1. kvartal 2007. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Tror du har blitt lurt.. Den blir lansert i 1.kvartal 07. Lenke til kommentar
RadeonZ Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Kommer igjennom kontakter via Telebutikken i Oslo. Trodde de skulle være til å stole på men får se da, hvem vet. Kansje e har blitt rundlurt Kommer med oppdateringer... Lenke til kommentar
tommer Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Kommer igjennom kontakter via Telebutikken i Oslo. Trodde de skulle være til å stole på men får se da, hvem vet. Kansje e har blitt rundlurt Kommer med oppdateringer... 7191735[/snapback] Ser det er en kar som selger via TV2 auksjon også. Hold oss oppdatert! Lenke til kommentar
RadeonZ Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Det viste seg å være en prototype. Det gadd jeg ikke handle ass... Full av bugs å umulig å oppdatere FW. Blir nok bare nødt til å vente til 07 før jeg anskaffer meg en mod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå