Gå til innhold

Leveringstid fra Danmark?

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med leveringstid fra Danmark?

Pakken ble sendt før postgangen på torsdag. I dag fikk jeg et brev med bekreftelse og kvittering. Hvor lenge må man vente for å få det mest interessante; nemlig pakken?

Flaskehalsen er selvsagt våre venner på godssentralen utenfor Oslo.

Noen med erfaringer ang. pakker fra Danmark?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Siste pakken jeg bestilte fra itbutikken brukte 9 dager hit, og da jeg sendte den i retur, kvitterte de for den i Oslo ni dager senere. Det tok ytterlige to uker før de oppdaterte track & trace for returvarer, som de ikke gjør før varen er kommet til lageret i Danmark.

Siste pakken ja. Noen sinne. Jeg har enda ikke fått varen jeg bestilte for 3 mnd siden. Og den har jeg betalt for.

-t

Lenke til kommentar

Da jeg bestilte deler til MC'en min fra Danmark nå i høst kom varene kjemperaskt til Norge; sendt torsdag fra Danmark og ankom Norge dagen etter iflg. postens sporing.

Det som absolutt ikke gikk så fort var at pakken ble liggende på postens godsenter i Oslo i ti dager (!) før den ble sendt hit jeg bor som er ca. seks mil nord for Oslo. Så i dette tilfellet fungerte posten særdeles tregt og dårlig når det gjaldt fortollingen.

Har forresten ventet på en pakke fra UK i to uker nå uten at den i hele tatt har kommet så langt som til fortolling. Tror ikke det lønner seg å bestille varer fra UK/USA om dagen hvis man har dårlig tid.

[ Denne Melding var redigert av: Triger på 2002-11-23 05:49 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...