milburn Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Noen som har erfaring med leveringstid fra Danmark? Pakken ble sendt før postgangen på torsdag. I dag fikk jeg et brev med bekreftelse og kvittering. Hvor lenge må man vente for å få det mest interessante; nemlig pakken? Flaskehalsen er selvsagt våre venner på godssentralen utenfor Oslo. Noen med erfaringer ang. pakker fra Danmark? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Siste pakken jeg bestilte fra itbutikken brukte 9 dager hit, og da jeg sendte den i retur, kvitterte de for den i Oslo ni dager senere. Det tok ytterlige to uker før de oppdaterte track & trace for returvarer, som de ikke gjør før varen er kommet til lageret i Danmark. Siste pakken ja. Noen sinne. Jeg har enda ikke fått varen jeg bestilte for 3 mnd siden. Og den har jeg betalt for. -t Lenke til kommentar
Triger Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Da jeg bestilte deler til MC'en min fra Danmark nå i høst kom varene kjemperaskt til Norge; sendt torsdag fra Danmark og ankom Norge dagen etter iflg. postens sporing. Det som absolutt ikke gikk så fort var at pakken ble liggende på postens godsenter i Oslo i ti dager (!) før den ble sendt hit jeg bor som er ca. seks mil nord for Oslo. Så i dette tilfellet fungerte posten særdeles tregt og dårlig når det gjaldt fortollingen. Har forresten ventet på en pakke fra UK i to uker nå uten at den i hele tatt har kommet så langt som til fortolling. Tror ikke det lønner seg å bestille varer fra UK/USA om dagen hvis man har dårlig tid. [ Denne Melding var redigert av: Triger på 2002-11-23 05:49 ] Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg synes det virker som at pakkene fra Danmark nå bruker mye lengre tid enn tidligere. Kan dette ha noe med at de har skiftet til en billigere type forsending? -t Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå