unwill Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har nå en maskin der jeg har innstallert orginal Windows XP, der jeg aktiverte den. Men nå skal jeg selge maskinen, men ikke harddiskene. Vet at det er best å reinstallere Windows på den nye maskinen, men det er ikke ønskelig akkurat nå. Vil det fungere (som en nødløsning) at jeg bytter HD til en annen PC og bare boote fra den gamle harddisken? Må jeg aktivere den på nytt ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Du kan ikke regne med at Windows vil starte når du bytter all hardware. Men du kan kjøre Repair Install, det skal fungere. http://www.informationweek.com/windows/sho...cleID=189400897 Aktivering tror jeg du må regne med, men det er vel bare en formalitet? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Trolig så for du en bluescreen, er du heldig så løser det seg via en reinstallasjon. Du må uansett igjenom installasjonen av Windows, og ser faktisk ingen grunn til å ikke ta en "ren" installasjon med en gang. Du slipper masse tull, feilmeldinger og en treg maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå