Lightningwolf Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg vet det hva en poll på dette way back, men det er vel på tide med en ny? Bare en undersøkelse for og finne et gjennomsnitt på forumet. Skal be mod om poll. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg tror man havner langt unna snittet, pga: #1 De som troller. #2 De som ikke er ferdig utviklet. En slik poll vil være meningsløs =/ Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg tror man havner langt unna snittet, pga:#1 De som troller. #2 De som ikke er ferdig utviklet. En slik poll vil være meningsløs =/ 7191573[/snapback] Man må ikke gi opp før man har prøvd vettu. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Er det i det heletatt intressant å vite ? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hva med å forklare hvilken målingsmetoden man skal benytte seg av? Kan fint ha en 5 -10 cm lengere hvis jeg bruker min "egen" metode. Forøvrig tror jeg aldri du vil få noe troverdig svar, ettersom at ingen vil være "liten" og vil legge på noen cm. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Hva med å forklare hvilken målingsmetoden man skal benytte seg av? Kan fint ha en 5 -10 cm lengere hvis jeg bruker min "egen" metode. Forøvrig tror jeg aldri du vil få noe troverdig svar, ettersom at ingen vil være "liten" og vil legge på noen cm. 7191699[/snapback] Måle fra toppen fra rota til tuppen av hodet. Hvorfor skal folk lyve når avstemning i poll er anonym? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Fatter ikke hvorfor Guest'ene ikke kan logge på med sine egne kontoer for å si slike meningsløse ting. Gjesteposting skal bare brukes til personlige/sensitive innlegg, ikke til å skrive BS. Tilbake til topic, jeg tror også en slik poll er meningsløs. edit; poster ble slettet i tråden, så nå gir vel kanskje ikke innlegget mitt så mye mening mer, jaja... Endret 31. oktober 2006 av Jør2 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hva er vitsen med å lage en tråd og poll om dette, da det allerede er et svar på det? Gjennomsnittet er 12-16 cm. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Indeed. Ingen poll om dette. Forumet har så mange medlemmer (over 100 000) at hvis mange nok svarte og de svarte sannferdig, ville vi havne på landsgjennomsnittet. Og jeg vil ikke ha noe mer spam, gjester eller ikke. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå