Melvin Snerken Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei! Lurer på om det kommer noe nye tskjorte fra HW? Var forsen sist gang og har erget meg siden da. Er det planer pågang? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Er ikke dette ett tilbud som kunne vært gjort permanet. Liten web shop med ymse HW produkter. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Er ikke dette ett tilbud som kunne vært gjort permanet. Liten web shop med ymse HW produkter. 7191547[/snapback] Støtter den Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Må også si jeg støtter den. Ja til HW.no-merchandise! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei Nå var dere litt heldige kanskje, vi holder på å avvikle restlageret for HW-skjorter og det kommer en annonse på bruktmarked.no i løpet av et døgn, regner med i kveld hvis alt går etter planene. Så følg med..... mvh jarmo Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Må også si jeg støtter den. Ja til HW.no-merchandise! 7191571[/snapback] Tilkall Peter Childcock fra Childcock merchandiseing RR-Humor Hei Nå var dere litt heldige kanskje, vi holder på å avvikle restlageret for HW-skjorter og det kommer en annonse på bruktmarked.no i løpet av et døgn, regner med i kveld hvis alt går etter planene. Så følg med..... mvh jarmo 7191620[/snapback] Hadde du gidda å PM meg viss når det kommer? Endret 31. oktober 2006 av kezoom Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hadde du gidda å PM meg viss når det kommer? smile.gif Second that Digge skjorter Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ja, fine skjorter. Er godt fornøyd med de 2 jeg handla inn. Størrelsen var så grei også Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ja, fine skjorter.Er godt fornøyd med de 2 jeg handla inn. Størrelsen var så grei også 7192483[/snapback] Er det "one size fits all"? eller også størrelse S Har lyst på HW effekter jeg også,men ikke tskjorter jeg kan bruke som seil når jeg "surfer på diskusjon.no...(dårlig humor) Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ja, fine skjorter.Er godt fornøyd med de 2 jeg handla inn. Størrelsen var så grei også 7192483[/snapback] Er det "one size fits all"? eller også størrelse S Har lyst på HW effekter jeg også,men ikke tskjorter jeg kan bruke som seil når jeg "surfer på diskusjon.no...(dårlig humor) 7192874[/snapback] haha, den var så dårlig at den ble morsom :!: (har selv 3stk tskjorter og er veldig fornøyd:P) Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hva skjer? Noen updates i saken? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Jeg vill ha hw.no hette-gennser Syns faktisk at t-shortene var litt ekle... kan ikke innrømme at jeg har brukt de så mye nei Endret 1. november 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Vi får få ledelsen i hw til å se på dette. Støtter selv en "hw shop"! hadde vært digg! sitter på et hav av hw skjorter og kan godt tenke meg flere Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 OOOhhh... Hettegenser! Vil ha, Vil ha Dette burde jo absolutt la seg gjennomføre Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Tror kjapt dette vil lønne seg for hw hvis de vil tjene litt ekstra. Mange av oss virker interessert, og kostnaden av å lage gensere/t-skjorter blir raskt snudd til inntekt når folk begynner å kjøpe! (da må selvfølgelig hw ta litt i avanse) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hettegenser høres bra ut Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Var på bedbres hos Sun her i høst. De ga ut hettegensere til alle som var der. De var skikkelig digge, og var visst ikke så altfor dyre å produsere heller. Mangler bare at noen kommer med bukse, boxershorts og sokker, så er nerdeantrekket komplett :!: Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) kan kansje hende at viss noen tenker på hardware.no at de tenker, de har synsykt bra klær istede for det de står for da men uansett *HETTEGENNSER TIL FOLKET!* Endret 1. november 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Prøv å få skaffet hettegensere ja =) Blir bra =) Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hvem må vi eventuelt kontakte for å få dette ut til de rette folka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå