leiferlend Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har lest en del innlegg om deltidsjobb. Vi har i øyeblikket prekært behov for en ung person, som ikke nødvendigvis er verdensmester, men som brenner for fagområdet, til en deltidsjobb. Som kjent ligger en av de store utfordringene for nettsider i å benytte de riktige fraser på de riktige steder, slik at hovedsaklig googles crawler, oppfatter siden som en autoritet. Vi vet hva som skal gjøres, men trenger en kyndig person til å utføre endringene. Systemet er i asp og asp.net Programereren som vi benytter mest har dessverre lite tid, og benyttes mest til de tyngre oppgavene på siden vår. Det vil dreie seg om noen timer hver uke, og vil nok by på en og annen nøtt. Lenke til kommentar
cDavid Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Jeg har lest en del innlegg om deltidsjobb. Vi har i øyeblikket prekært behov for en ung person, som ikke nødvendigvis er verdensmester, men som brenner for fagområdet, til en deltidsjobb. Som kjent ligger en av de store utfordringene for nettsider i å benytte de riktige fraser på de riktige steder, slik at hovedsaklig googles crawler, oppfatter siden som en autoritet. Vi vet hva som skal gjøres, men trenger en kyndig person til å utføre endringene. Systemet er i asp og asp.net Programereren som vi benytter mest har dessverre lite tid, og benyttes mest til de tyngre oppgavene på siden vår. Det vil dreie seg om noen timer hver uke, og vil nok by på en og annen nøtt. 7191456[/snapback] Ung person? jeg er 15 år, f.eks? Jeg kan php, asp, grunnlegende vb 6.0 og javascript (mest php). Hvis det er nok så bare ta kontakt Endret 14. desember 2006 av cDavid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå