Dings Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Hei! Jeg her et lite eksperiemet gående. Jeg fant et gammel TVkort jeg hadde liggende og vil se om det fremdeles kanbrukes. (jeg brukte det for et år siden og etter det har det kun ligget i en antistatisk pose, så det er ingenting galt med det..) Det er bare det at kortet er relativt gammelt og jeg klarer ikke å finne CDen med driverene.. :wink: Kortet er laget av Miro, men det står også Pinacle på det. Det har en strekkode og noen tall under: 55040473600955. Forran tallene er det et symol som etnen kun er en strek, et "1" tall eller en i.. Er det noen som har lyst å hjelpe meg å finne driverne til det kortet? Evt. har noen drivere liggende på lur som kanskje funker.. :wink: På forhånd:takk! Mvh. Dings Lenke til kommentar
Dings Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Takker! Jeg fant også nettopp en annen driver et eller annet sted, men jeg kan jo se om denne er bedre.. :smile: Er det forresten noen som vet om noen, helst gratis, programmer som gjør det mulig å bruke TV-kortet til å se på TV?.. Mvh. Dings Lenke til kommentar
Dings Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Hihi.. Søk og du skal finne.. Scrollet litt lengre ned på siden og tror jeg fant et program.. :smile: Mvh. Dings Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Kan det være et miro PCTV kort? Grunnen til at det står både miro og Pinnacle, er at Pinnacle kjøpte opp miro for noen år siden. Driverene finner du på ftp.pinnaclesys.de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå