hmz Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei. Den gamle stasjonære pc-en min sluttet å virke for ei lita stund siden, så jeg er på jakt etter en ny pc, tenker på en bærbar. Er student så har ikke så veldig mye penger, men tenker jeg kan strekke meg til 7 000 kr. Den skal ikke brukes til noe spesielt, bare msn, musikk, filmer, internett og kanskje litt skolearbeid. Spiller ikke spill lenger, så trenger ikke være noe "gaming-pc". Håper noen gidder å ta seg tid til å se på dette, og kanskje komme med anbefalinger av bærbare-pcer som de har selv eller en som funker til disse krava mine Mvh hmz Lenke til kommentar
Norgesannonser Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har Acer Aspire med Centrino 1,6 GHz - gav rett under 7000,- for den. Er meget fornøyd. Dette er min jobbPC - og brukes til webutvikling, lett videoredigering, lydredigering og annet. Viser fint film, behagelig å jobbe med og STILLE. Samt god batterikapasitet (ca 4 timer +). Min mangler FireWire, utgang til TV og noe slikt småtteri. Valgte det bort grunnet pris. Videre har jeg brukt Toshiba mye (før), og var storfornøyd. Hadde HP før, men det var et treskverk som jeg ikke likte. - Men det finnes fine HP modeller også :-) Vil anbefale deg (Intel) Centrino prosessor hvis du vil ha en stille PC, som ikke bilr veldig varm, og som har lang batteritid. Lykke til med kjøp! Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Bestilte en Acer selv igår, til 7.000 Acer Aspire 5610 Denne har en centrino prosessor som er kjapp. Den har 1024mb minne, 100gb hd... Akkurat som deg, trenger jeg ikke en maskin med godt grafikkort. Den skal ha over 4 timers batterilevetid, er stille, og utvikler ikke ubehagelig varme. Er absolutt mye for pengene denne her. Jeg bestilte den etter anbefaling av Jada-Jada. Men med dine krav, kan du gå for en billigere, med lavere spesifikasjoner... Endret 31. oktober 2006 av Badfellah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå