RBW Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Shuttle lager ikke bare SFF-maskiner. Nå er de klare med en rimelig NanoBTX-barebone. Les mer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det ser ut som en ok løsning. Sempron-prosessorer passer vel også? (ikke nevnt i artikkelen) Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Håper de benytter dette kabinettet til en Core 2 Duo versjon også snart. Hadde vært greit med to optiske enheter. Ørjan... Lenke til kommentar
joschram Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ser ut som et helt greit kabinett, men for mitt vedkommende må prisen ned et par hundre kroner i forhold til hva som er antydet i artikkelen. Man får jo fine små kabinetter fra Aopen, Antec, Silverstone osv fra 4-500 kroner. Legger du til et greit AM2-microATX hovedkort lander summen på litt over 1000 kroner. Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Synes dette så ufattelig artig ut. Faktisk så jeg vurderer dette som neste kabinett på hjemmekontoret. Nå sitter jeg med 8 disker i ett chieftech dragon servertower. I det største og bårkete laget. Men en Core 2 Duo hadde vært å foretrekke (selv om jeg kun har brukt amd i maskinene jeg selv har bygget til meg selv) -Thelle- Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Fordelen i forhold til shuttlene må jo være plassen, og det tror jeg kan være viktig Lenke til kommentar
Arkadia Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Dette kabinettet er å få kjøpt allerede nå bl. a. hos komplett for kr. 1298,-. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=326214 Lenke til kommentar
roac Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Dette kabinettet er å få kjøpt allerede nå bl. a. hos komplett for kr. 1298,-. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=326214 7194555[/snapback] Nei, det er med hovedkort for intel-prosessor, ikke AMD. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Men en Core 2 Duo hadde vært å foretrekke (selv om jeg kun har brukt amd i maskinene jeg selv har bygget til meg selv) -Thelle- 7193094[/snapback] I den nedre prisklasse gir AMD veldig mye for pengene på en del modeller, men ideellt sett så hadde det vært best med en Intel-versjon og en AMD-versjon av hvert barebone-kabinett.* Lenke til kommentar
Arkadia Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det var det jammen.... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg har sett på AM2 SSF kabinettet til Shuffle, men dette var jo et billigt alternativ. Det kutter den nye maskinen med 2k, ikke dårlig! Nå må jeg inn i tenkeboksen igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå