poopstick Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 «Likene av to tenåring-spiker dukker opp i en innsjø. » Wow. Bra jobba. Som Erlend Bore sa; "Inspektør Hammer og konstabel Sag blir satt på saken." :!: Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 HAHA! :!: Her var det mye morsomt! Lenke til kommentar
havar Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 På kafeen i Istindsportalen (i bardufoss), har de ansatte skrevet et oppslag på veggen. Dette lyder slik: "Hvis oppe ikke dere rydder her, her vil stenges" ?! 7308929[/snapback] Ha ha, den kan jeg forklare! Det er for at leseren skal dvele med skiltet, og dermed få budskapet inn 100 %. Lenke til kommentar
havar Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Nei, en genial orddeling ser slik ut: "Ananas biter i vann" :!: 7339098[/snapback] Hmm, med en viss fare for å virke pirkete, vil jeg likevel driste meg til å påstå at det er "Tunfisk biter i vann". Ananas ligger vel i lake..? Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jaja, nå var du pirkete :!: Men du har nok rett! Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hoho.. nå har jeg lest gjennom hele AMO tror jeg. Herregud! Leser jeg mer slik nå, kommer jeg til å få six-pack. Dette tar på magemusklene! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 På en lokalbutikk der jeg bor selger de kebab, hvos de da også reklamerfte for pizzan sin og skrev: "Vi har pissa i frysern". Synes den var litt morsom, selvo mdet ikke var så ille orddelings feil, men værre norsk en det du leser nå Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 I en jallabod stod det en gang: "Plotselig tilbake!" For å være enda mer pirkete enn havar og Degeim: Ananas ligger vel ikke i lake, men i ananassaft.. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 På en lokalbutikk der jeg bor selger de kebab, hvos de da også reklamerfte for pizzan sin og skrev: "Vi har pissa i frysern". Synes den var litt morsom, selvo mdet ikke var så ille orddelings feil, men værre norsk en det du leser nå 8539480[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå