jaakviK Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei Lurte på om noen kunne hjelpe meg. Skal kjøpe ny spill-PC, og denne gangen skal jeg ha bærbar. Sikler veldig på Dells XPS M2010. Det som holder meg tilbake er grafikk-kortet. Begynner ikke dette kortet å bli gammelt? Altså 256 MB minne, er ikke det lite? Jeg tenker som så: dersom jeg skal senke 25K på en maskin, så vil jeg at den skal holde en tre-fire år. Og et grafikk-kort på 256 MB vil vel ikke holde til å kjøre de feteste spillene i 2009? Synes egentlig det er rart maskinen ikke leveres med fetere kort. Eller er det jeg som ikke forstår meg på ting her? Er det noen som har synspunkter? Ellers synes jeg Dell XPS M2010 ser råfet ut, og tror den passer mine behov knallbra. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) hmmm var litt lite ja til en pc for 25000K, kunne godt vært 512Mb eller 1GB Endret 31. oktober 2006 av NadaX7 Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Vel den maskinen kjører per dagsdato et ATi X1800-mobilty skjermkort. Det er ikke like raskt som 7900GS, men det ligger tett oppunder. Spill i 2009 vil kreve ufattelig mye grafikk, å siden ingen av disse korta er Dx10 kort å verken av de nyeste så tror jeg det korte her holder maks 2år med tanke på å spille spillet normalt bra og ikke dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå