John-Abruzzi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg går ut fra mange kjenner til Ronnie coleman...det er han jeg ser opp til...jeg ville vite hva dere syntest om han...Noen som vet om han er i god form? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Han er en meget bra bygger, faktisk en av tidenes beste hvis man ser på MR.O. Men jeg tror hans tid er over, han var ikke i en så god for som jeg hadde forventet, og har hørt at han har hatt litt problemer med ryggen. Men sykt bra form har han hatt, all ære Lenke til kommentar
Alucard90 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Knallgod bygger som sikkert har sett sine beste dager på grunn av usymtriske lats og at det kommer til å ta tid og trene de opp igjenn Men favoritten er ikke Ronnie da Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Han er en meget bra bygger, faktisk en av tidenes beste hvis man ser på MR.O. Men jeg tror hans tid er over, han var ikke i en så god for som jeg hadde forventet, og har hørt at han har hatt litt problemer med ryggen. Men sykt bra form har han hatt, all ære 7192547[/snapback] Coleman begynner å dra på årene. Han ligger vel på delt førsteplass med Haney over mest Olympia-titler? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 han vant ikke i år men han har jo vunnet alle andre ganger han er uansett jævla bra form selvom alderen begynner og ta av Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Han er en meget bra bygger, faktisk en av tidenes beste hvis man ser på MR.O. Men jeg tror hans tid er over, han var ikke i en så god for som jeg hadde forventet, og har hørt at han har hatt litt problemer med ryggen. Men sykt bra form har han hatt, all ære 7192547[/snapback] Coleman begynner å dra på årene. Han ligger vel på delt førsteplass med Haney over mest Olympia-titler? 7194712[/snapback] Stemmer, ifra wiki: The record number of wins is eight, held by Lee Haney (1984-1991) and Ronnie Coleman (1998-2005). Arnold er og blir helten min uansett, gå ifra en fattig bondegutt fra Østerrike til Mr. Olympia-vinner til Terminator også til slutt til Governator Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Arnold er og blir helten min uansett, gå ifra en fattig bondegutt fra Østerrike til Mr. Olympia-vinner til Terminator også til slutt til Governator 7195492[/snapback] Helt enig. I mine øyne er dette en meget stor prestasjon som det står respekt av. Dette sier mye om hvor dedikerte og målrettet bodybuildere er. De har en utrolig evne til å jobbe systematisk og målrettet. Arnold bygde en fantastikk fysikk, den nest beste gjennom tidene etter Frank Zane Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 han vant ikke i år men han har jo vunnet alle andre ganger 7195250[/snapback] Nei, han vant fra 1998 til 2005, som Xtra skrev. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 etter å se de bildene og kunne sammenligne må jeg nesten si arnold er mye finere....noen som vet hvordan han trente tenker på set rep tyngde pause osv... Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 The New Modern Encyclopedia of Bodybuilding Det skal også ligge treningsprogrammer ute på "nettet" Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 han vant ikke i år men han har jo vunnet alle andre ganger 7195250[/snapback] Nei, han vant fra 1998 til 2005, som Xtra skrev. 7198539[/snapback] Hvem vant i år? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hvem vant i år? 7202296[/snapback] Jay Cutler. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 går mr.olympia på tv? hvilken kanal? har viasat gull.....hva tid går det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå