Bjorhus Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei. Jeg lurer på om det finnes noen oppdateringer i firmwaren til Nokia N70, og i så fall hvor man kan laste dem ned? Lurer også på om installasjonsfilene som fulgte med telefonen( for synkronisering med data etc.), er å finne på nett? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Google http://www.nokia.co.uk/softwareupdate Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) WTF! Fulgte instruksjonene på nokias side for oppdatering av firmware, og da jeg var nesten ferdig får jeg beskjed om at oppdateringen feilet. Da jeg skulle slå på mob. igjen, var den helt dau! Hva kan dette skyldes? Noen som har opplevd noe lignende? Endret 31. oktober 2006 av Bjorhus Lenke til kommentar
deleder Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 WTF!Fulgte instruksjonene på nokias side for oppdatering av firmware, og da jeg var nesten ferdig får jeg beskjed om at oppdateringen feilet. Da jeg skulle slå på mob. igjen, var den helt dau! Hva kan dette skyldes? Noen som har opplevd noe lignende? 7192147[/snapback] Prøv å flash en gang til selvom den ikke vil skru seg på. Du skal ha full garanti om jeg ikke tar helt feil, så om det ikke fungerer så bør du ta kontakt med Nokia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå