TeddyErt Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Har epox 4g4a+ hovedkort, med en 512mb 2700 corsair. Hvis jeg nå skal utvide det litt, med nye minnebrikker tror jeg at jeg trenger single sided(noen som er sikker?). Også lurte jeg derfor på om den 256mb corsair brikken er single sided? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Den infoen finner du i manualen om du må ha singel sided? På min pc kan eg i slott 1 og 2 ha double sided i 3 og 4 kan eg ikke ha? Så skjekk manualen din. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Det hovedkortet ditt støtter bare tre minnebanker (en minnebank = en side av en rambrikke), så da må du, om du allerede har i en brikke, få deg en singlesided. Om den Corsair-brikka er single-sided tror jeg ikke. Da hadde det nok stått spesifikt at det var det. For det vanlige er nemlig at brikkene er doble-sided... Det er ihvertfall slik med vanlig SDR SDRAM. Da ville jeg tatt tak i telefonen og ringt de forskjellige butikkene og spurt om de har single-sided-DDR minne inne. Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 Jeg har sendt en mail til quad.no og spurt om dem vet. Takk for svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå