Gå til innhold

Netshop, stabile på kundeservice.

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte en så og si komplett data fra Netshop, og pakken kom til mitt postkontor idag, var oppe og hentet den og vel hjemme skulle jeg da åpne pakken.

Til min store fortvilelse så hadde de sendt meg Acer 22" ws uten DVI utgang, en kjapp mail til de, etterfulgt av en telefon til kundeservice så behandler de saken glatt. De skulle kontakte Netshop oslo for å se om de kan kjøre hjem en ny skjerm til meg imorgen/Torsdag. Nå er ikke saken løst enda, men jeg har stor tro på Netshop og kundeservicen dems, så til alle dere som mener de har blitt for store, "Netshop anbefales".

Vel dette var min erfaring av webshoppen, folk må gjerne komme med deres erfaringer med Netshop, jeg fikk ikke noe sjokolade fra de denne gangen, men fikk en dropseske! :love:

Er alltid kjedelig med deler som er vesentlige for at maskine skal fungere, men et par dager har man da alltids tid til. (selvom når du har bestilt deg en ting så skulle du gjerne hatt denne for 2 uker siden) :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var dessverre ikke like heldig med min erfaring med NetShop.

Fikk tilsendt en brukt ipod en gang i tiden som det manglet en del tilbehør til, var mye frem og tilbake med at de skulle prøve å skaffe deler o.l....

Endte med at jeg kjøpte lader etc på Elkjøp. Har gått over ett år nå....men men

Lenke til kommentar

Oi jaja, jeg bestilte før 15:00 på fredag, fikk pakka klokka 08:37 på mitt lokale postkontor idag (Tirsdag).

Ja har jo selv bare hatt positive erfaringer med Netshop tidligere. Syntes de fortjener litt skryt! Hyggelig oppegående folk som tar telefonen der også.

Edit: Leif

Endret av Kalamdrar
Lenke til kommentar
Til min store fortvilelse så hadde de sendt meg Acer 22" ws uten DVI utgang, en kjapp mail til de, etterfulgt av en telefon til kundeservice så behandler de saken glatt. De skulle kontakte Netshop oslo for å se om de kan kjøre hjem en ny skjerm til meg imorgen/Torsdag. Nå er ikke saken løst enda, men jeg har stor tro på Netshop og kundeservicen dems, så til alle dere som mener de har blitt for store, "Netshop anbefales".

7190559[/snapback]

Var jo litt klønete å sende feil skjerm i utgangspunktet da. Men men, så lenge du er fornøyd så. :)

Lenke til kommentar

Ja kunne jo hende at de prøvde seg på en falsk en ;)

Neida men så lenge jeg får en ny en iløpet av en dag eller to så skal jeg si meg fornøyd!

Men var kanskje litt klønete, du skal lete lenge etter at ansikt som gikk fra Kjempeglad til å faktisk se hvor stor og deilig den skjermen var til jeg fant ut at han manglet DVI utgang... ble ganske frustrert! Hehe

Lenke til kommentar

Hvis jeg har mulighet for det, handler jeg kun hos Netshop. Har så utrolig mange fabelaktige kundeservicehistorier fra dem. Netshop kunne like godt ha skrevet en bok om hvordan man skal ta vare på sine kunder. Netshop har hyggelige ansatte både i Sandefjord og Oslo.

Det er mange i salgsbransjen som kunne ha lært fra dem.

Jeg har ingen assosiasjoner med Netshop enn at jeg er en meget fornøyd kunde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...