Kalamdrar Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg bestilte en så og si komplett data fra Netshop, og pakken kom til mitt postkontor idag, var oppe og hentet den og vel hjemme skulle jeg da åpne pakken. Til min store fortvilelse så hadde de sendt meg Acer 22" ws uten DVI utgang, en kjapp mail til de, etterfulgt av en telefon til kundeservice så behandler de saken glatt. De skulle kontakte Netshop oslo for å se om de kan kjøre hjem en ny skjerm til meg imorgen/Torsdag. Nå er ikke saken løst enda, men jeg har stor tro på Netshop og kundeservicen dems, så til alle dere som mener de har blitt for store, "Netshop anbefales". Vel dette var min erfaring av webshoppen, folk må gjerne komme med deres erfaringer med Netshop, jeg fikk ikke noe sjokolade fra de denne gangen, men fikk en dropseske! Er alltid kjedelig med deler som er vesentlige for at maskine skal fungere, men et par dager har man da alltids tid til. (selvom når du har bestilt deg en ting så skulle du gjerne hatt denne for 2 uker siden) Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 hmmm skal bestile et nytt skjermkort der på mandag vet du noe om ca. hvor mange dager de bruker på levering fra du har bestilt? Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg var dessverre ikke like heldig med min erfaring med NetShop. Fikk tilsendt en brukt ipod en gang i tiden som det manglet en del tilbehør til, var mye frem og tilbake med at de skulle prøve å skaffe deler o.l.... Endte med at jeg kjøpte lader etc på Elkjøp. Har gått over ett år nå....men men Lenke til kommentar
Kalamdrar Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Oi jaja, jeg bestilte før 15:00 på fredag, fikk pakka klokka 08:37 på mitt lokale postkontor idag (Tirsdag). Ja har jo selv bare hatt positive erfaringer med Netshop tidligere. Syntes de fortjener litt skryt! Hyggelig oppegående folk som tar telefonen der også. Edit: Leif Endret 31. oktober 2006 av Kalamdrar Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Til min store fortvilelse så hadde de sendt meg Acer 22" ws uten DVI utgang, en kjapp mail til de, etterfulgt av en telefon til kundeservice så behandler de saken glatt. De skulle kontakte Netshop oslo for å se om de kan kjøre hjem en ny skjerm til meg imorgen/Torsdag. Nå er ikke saken løst enda, men jeg har stor tro på Netshop og kundeservicen dems, så til alle dere som mener de har blitt for store, "Netshop anbefales". 7190559[/snapback] Var jo litt klønete å sende feil skjerm i utgangspunktet da. Men men, så lenge du er fornøyd så. Lenke til kommentar
Kalamdrar Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Ja kunne jo hende at de prøvde seg på en falsk en Neida men så lenge jeg får en ny en iløpet av en dag eller to så skal jeg si meg fornøyd! Men var kanskje litt klønete, du skal lete lenge etter at ansikt som gikk fra Kjempeglad til å faktisk se hvor stor og deilig den skjermen var til jeg fant ut at han manglet DVI utgang... ble ganske frustrert! Hehe Lenke til kommentar
Brian Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 har selv bestilt fra netshop nå, og må si de har en utrolig bra service. Har ikke noe imot å handle hos de, kjempe grei nettbutikk. Lenke til kommentar
Kalamdrar Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Må jo si at jeg savner Lion sjokoladen da! klassiker spør du meg, burde jo ikke gå over til noe så teit som drops! hehe Men dropsa smakte ikke så altfor hværst Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hvis jeg har mulighet for det, handler jeg kun hos Netshop. Har så utrolig mange fabelaktige kundeservicehistorier fra dem. Netshop kunne like godt ha skrevet en bok om hvordan man skal ta vare på sine kunder. Netshop har hyggelige ansatte både i Sandefjord og Oslo. Det er mange i salgsbransjen som kunne ha lært fra dem. Jeg har ingen assosiasjoner med Netshop enn at jeg er en meget fornøyd kunde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå