Gå til innhold

Erfaringer med SyncMaster 204B?

Kåre K

Anbefalte innlegg

Vel jeg har endelig bestemt meg for å kjøpe en LCD skjerm, og jeg har hørt veldig mye bra om SyncMaster serien til Samsung. Derfor hadde jeg tenkt til å gå for en SyncMaster 204B siden 20" skjermer nå har blitt så billige.

Jeg spiller ganske mye Counterstrike:Source, så jeg vil gjerne høre noen erfaringer med det spillet på den skjermen. Eller er det kanskje en skjerm rundt det samme prisnivået som er klart bedre enn denne skjermen?

En annen ting er at jeg blir _gal_ av piskelfeil, jeg kommer bare til å sitte og irritere meg over de. Vet noen om noen sider som tilbyr pikselgaranti?

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel jeg har endelig bestemt meg for å kjøpe en LCD skjerm, og jeg har hørt veldig mye bra om SyncMaster serien til Samsung. Derfor hadde jeg tenkt til å gå for en SyncMaster 204B siden 20" skjermer nå har blitt så billige.

Jeg spiller ganske mye Counterstrike:Source, så jeg vil gjerne høre noen erfaringer med det spillet på den skjermen. Eller er det kanskje en skjerm rundt det samme prisnivået som er klart bedre enn denne skjermen?

En annen ting er at jeg blir _gal_ av piskelfeil, jeg kommer bare til å sitte og irritere meg over de. Vet noen om noen sider som tilbyr pikselgaranti?

Takker for alle svar!

7190489[/snapback]

Denne testen her sier langt mer enn de aller fleste erfaringer:

http://www.flatpanels.dk/test.php?subactio...e=&start_from=&

CS:S skal funke veldig fint på den, den har lite etterslep, og den er ikke widescreen, så den støttes av de aller fleste spill.

Samsung har nulltoleranse på pikselfeil, så det er bare å sende den tilbake hvis det er noen. FØrst og fremst produsentene som garantere slikt.

Lenke til kommentar

Jau, der var det ganske mye bra info, takk, men jeg kom på å tenke på en annen ting.

Jeg har et 1900XTX grafikkkort, X2 4400+ 2.2GHz prosessor og 2gig ram. Denne skjermen har nativ i 1600x1200, og jeg lurer på i det hele tatt om min maskin vil klare å kjøre nye spill i den oppløsninga. Hvis ikke så er det vel kanskje bedre å skaffe seg en 19".

Endret av Kåre K
Lenke til kommentar
Jau, der var det ganske mye bra info, takk, men jeg kom på å tenke på en annen ting.

Jeg har et 1900XTX grafikkkort, X2 4400+ 2.2GHz prosessor og 2gig ram. Denne skjermen har nativ i 1600x1200, og jeg lurer på i det hele tatt om min maskin vil klare å kjøre nye spill i den oppløsninga. Hvis ikke så er det vel kanskje bedre å skaffe seg en 19".

7197913[/snapback]

Den maskinen virker utrolig bra, og burde klare en slik skjerm LETT. Skal du ha 30" med 2560*1500 ville jeg vurdert ett bedre skjermkort, men denne skal gå veldig greit. (to slike kan fint gå det og)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...