Joachim_F Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Electronic Arts har kunngjort at de jobber med basketballspillet NBA Street: Homecourt for Xbox 360 og PS3. Les mer Lenke til kommentar
Epik Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 heeheh så interessant så ræva som nba live 07 er så står jeg greit over Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 NBA Street er veldig morsomt, men jeg liker ikke settingen... Ikke spennende nok for meg. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Basketspill har aldri vært bra på en PC, ta en ball og gå ut og spill det... Lenke til kommentar
Epik Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Nå kommer heller ikke dette spillet til PC. Og det er ikke alltid man har noen å spille med, eller sted å spille, da er det greit å sitte inne å spille en sport man liker og har kjennskap til, det er vel ikke noe mer galt i å sitte inne og spille et basketspill enn et fotballspill? Eller skytespill for den saks skyld. Det er vel ikke akkurat fornuftig å sitte inne og spille spill uansett? Endret 1. november 2006 av Epik Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Demoen til 360 er konge Spillet kommer til å bli knallbra mener jeg.. Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Nå kommer heller ikke dette spillet til PC. Og det er ikke alltid man har noen å spille med, eller sted å spille, da er det greit å sitte inne å spille en sport man liker og har kjennskap til, det er vel ikke noe mer galt i å sitte inne og spille et basketspill enn et fotballspill? Eller skytespill for den saks skyld. Det er vel ikke akkurat fornuftig å sitte inne og spille spill uansett? 7196982[/snapback] blir vel kanskje litt vanskelig å ta med seg geværet ut å skyte folk i steden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg