19quiz76 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Tenker et oppsett omtrent som dette: Hovedkort CPU 2 x denne RAM'en Spørsmålet er enkelt og greit - trenger jeg å installere Windows XP på nytt ved skifte av disse komponentene? Det er bare komponentene over jeg hadde tenkt å skifte, har i dag: Pentium 4 2.6 GHz 2 x Seagate Barracuda 7200 S-ATA EPoX EP-4PDA2+ HK Audigy 2 Lydkort 2 x TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Thermaltake 350W fanless PSU Ka dokker trur? Lenke til kommentar
Disease Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hmm, er ikke sikkert du trenger det. Men er jo nesten umulig og svare på. Kan hende du får noen konflikter eller lignende som kanskje tvinger frem en bluescreen. Dette må du nesten teste ut. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Veg vil si , ganske så sikkert.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Man kan som oftest ta en repair install og så fortsette. Men det smarteste er jo selvfølgelig å ta en installasjon fra grunnen av igjen. Så man ikke treffer på evt. problemer som ofte kan oppstå, gjør alltid slikt selv ved bytte av grunnleggende ting som f.eks hovedkort. Lenke til kommentar
19quiz76 Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Man kan som oftest ta en repair install og så fortsette. Men det smarteste er jo selvfølgelig å ta en installasjon fra grunnen av igjen. Så man ikke treffer på evt. problemer som ofte kan oppstå, gjør alltid slikt selv ved bytte av grunnleggende ting som f.eks hovedkort. 7190569[/snapback] Skjønner - var dét jeg fryktet. Har bare så jæ.. mye småprogrammer og oppdateringer jeg skulle ønske jeg slapp å hive inn på nytt. Men det er kanskje ikke så dumt å rydde litt opp i c: driven sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå