f.HiTmAn Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Når jeg skal slå av maskinen vil den ikke gå av den henger seg bare opp. Jeg kjører xp og når jeg kommer til den meldingen windows avslutter... og så fryser maskinen helt. det går ikke an og gjøre noe har prøvt og vente men det funker heller ikke har hatt dette problemet lenge. :sad: ##Lær deg å bruke emnefeltet på en god måte## [ Denne Melding var redigert av: desertglow på 2002-11-09 22:09 ] Lenke til kommentar
Daedalus Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;en-us;Q307274 Prøv denne! Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 nei har lasta ned sp 1. Muspekern fryser og bilde fryser når det står avslutter maskinen (windows) KAN IKKE GJØRE NOE.avsluttnings-bilde er bare helt fryst. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Du får ikke noe feil melding heller? Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 nei jeg får ikke noe bildet står bare helt i ro maskinen stod sånn i en time uten det sjedde noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå