CetOr Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Når jeg skulle skru på laptopen min i dag tidlig, kommer jeg ikke ordentlig inn på Windows. Det står: Starter windows også kommer den lyden. Men så skjer det ikke mer. Startmenyen kommer ikke opp, og ikonene på skrivebordet kommer ikke opp, og klokke kommmer till opp osv.. Noen som vet hva feilen er? Har ikke noe særlig lyst til og formatere. Har også prøvd og komme inn i sikkerhetsmodus men det skjer akkurat det samme der. Takker for alle svar og hjelp! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Når jeg skulle skru på laptopen min i dag tidlig, kommer jeg ikke ordentlig inn på Windows. Det står: Starter windows også kommer den lyden. Men så skjer det ikke mer. Startmenyen kommer ikke opp, og ikonene på skrivebordet kommer ikke opp, og klokke kommmer till opp osv.. Noen som vet hva feilen er? Har ikke noe særlig lyst til og formatere. Har også prøvd og komme inn i sikkerhetsmodus men det skjer akkurat det samme der. Takker for alle svar og hjelp! 7190408[/snapback] Vet ikke hva som er galt men hadde akkurat den samme feilen for en måned siden. Måtte desverre formatere. Det verste var at partisjonene som ikek var windows på gikk til helvete også. Nå sitter jeg med klumpen i halsen ver gang windows bruker litt tid på å starte Lenke til kommentar
CetOr Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Hmm.. Jeg skal prøve og "reparere" med xp CDen når jeg kommer hjem.. Men PCen funker fint igår uten noen feil.. Men så pluttselig skjedde det i dag tidlig.. Det værste som kan skje meg er at PCen blir herpa, haha.. Neida, men har noen viktige CS kamper idag jeg skulle ha spilt Men kom gjerne med forslag til ting som kan hjelpe! Endret 31. oktober 2006 av CetOr Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Samme skjedde med meg... Skulle bare restarte pcen. bare at det skjedde ikke. Alt fungerte helt fint før dette. Lurer på om det er noe virus eller. Klarte ikke å fikse det med window cden. Men lykke til. Lenke til kommentar
CetOr Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Nå er det slik at jeg får åpnet oppgavebehandling. Og hvis jeg tar ny oppgave der, også bla igjennom så finner jeg alle bildene mine, kommer inn på programmer osv.. Men problemet er da at jeg ikke for opp startmenyen og alt det der. Også når jeg skal høyereklikke på musa på skrivebordet skjer det ingenting:S Hadde vært fint om en skikkelig proff en kunne ha hjulpet meg!! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 har du prøvd å restarte explorer via oppgavebahandlinga? Lenke til kommentar
covah Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Gå inn i Oppgavebehandling, se om du finner explorer.exe under Prosesser. Dersom den ligger der, avslutt den. Dersom den ikke starter igjen automatisk, gå du opp på Fil - Ny oppgave. Skriv inn explorer.exe og trykk OK. Lenke til kommentar
CetOr Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Spurte en kompis før jeg så det dere hadde skrevet! Funka nå Skreiv explorer.exe ;D Men nå må jeg skrive d hver gang da.. Men er ikke no stress Lenke til kommentar
Snikern Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 ja hadde samme problem en gang selv. bare avslutta explorer.exe og så fungerte det igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå