Ole ViLLMaNN Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 jeg kjøpte et kabinett fra komplett. Et Chieftec Dragon Big Tower i Sort, men synes det ser litt kjedelig ut?! trenger tips.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ta en titt i black pearl workloggen min i signaturen min Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ta en titt i black pearl workloggen min i signaturen min 7191392[/snapback] Unskyld kritesismen(bra ord) klekkus, men du linker jo til deg selv HELE tiden:P OT: Hvilken type styling liker du? Masse lys og bling bling? Stil rent.. ? Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Han har jo ein del pene, godt gjennomførte kabinetter og da. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Han har jo ein del pene, godt gjennomførte kabinetter og da. 7200014[/snapback] Joda, sant nokk. Jeg syes bare det ble litt mye:P Men skal ikke lage diskusjon av dette her iallefall Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Er bare å ta å søke etter chieftec mods på google, eller på bit-tech kanskje Endret 2. november 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Standard-tingene som blir gjort med det er jo f.eks. vifter i toppen (kan bli veldig fint dersom det gjøres på rett måte), vindu i siden, noen lys osv. Dersom du vil ha det stilrent, kan du sparkle igjen rillene i fronten, eventuelt lage et fint viftehull der. Lakk etterpå, og det vil bli ganske fint. Et lett mod er å skifte ut power og HDD-LED med en annen farge Lykke til Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) 3x120mm vifter med røde leds og uten griller oppå toppen er flott på Dragon. Mvh Erling Endret 2. november 2006 av ekwathne Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Eller med en trippel radiator-grill! Det ser vanvittig bra ut! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Eller med en trippel radiator-grill! Det ser vanvittig bra ut! 7206010[/snapback] Nja, jeg mener det ser bedre ut med kun vifter jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå