MaxCPU Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Vurderer å lage en ganske heftig casemod og levere som skoleoppgave for tiden, men lurer på noen saker... En ting er nemlig vanlig lakkering, grunnlakk i sort på hele kabinnet blir nok ikke så vanskelig. Kan også kjøpe det ferdig i sort, men da er jo noe av poenget med oppgaven borte, nemlig å fremstille noe man har laget selv. Dessuten blir jo ikke kabinettet like blankt. Men saken er iallefall den at jeg har et bilde jeg gjerne skulle ha hatt på høyre kabinettdør. Dette er vel ikke akkurat mulig med vanlig lakkering for normale mennesker?! Uansett så har jeg sett det på diverse casemods tidligere så mulig må det jo være... Lenke til kommentar
Idiss Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Hei Hmm, vis bilde ikke er alt for innviklet kan du vel lakke del for del på døre ved å maskere eller no? Eller du kan male det på, men blir vel ikke så bra:( Idiss Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Vel.. Det er snakk om "skyggen" til en dame hvis du skjønner... Noe ala' damene som ruller over skjermen på de fleste James Bond introer hvis du skjønner?! Men jeg skulle gjerne hatt ett bilde til med og, men dette er værre... Edit: Kan evnt. prøve å lage en slags sjablong.. [ Denne Melding var redigert av: MaxCPU på 2002-11-09 21:31 ] Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Du kan høre med Lazyboys hvor mye de skal ha for å lakke døra di.. Vet ikke hvor flinke dem er, men tror de har rimelig peil på Airbrushing.. De har brusha en del biler og Harley'er... Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Noe ala' det man kan se litt nedover på siden hvis man følger denne linken: "Almost there" http://www.nordichardware.com/galleri/gall...set=30&items=10 (Sorry, men husker aldri hvordan jeg skal gjøre det slik at det adressen ikke er synlig..) Jaja! Hvordan får jeg kontaktet de du nevnte? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 LazyBoyz gjør sikkert det får deg. PS: Les om BBCode :wink: Lenke til kommentar
kyre Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 http://metku.net/index.html?sect=view&n=1&...iques/index_eng Det er måten å gjøre det på :wink: (Den mannen er min helt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå