Kontorstol Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Drittportalen.com burde den hete..den er jo nede annenhver dag... eller kansje nedeporteln.com eller den lame portalen.com Uansett...jeg savner den Lenke til kommentar
himamekkn Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 det er så plagsomt når den er nede heile tia Lenke til kommentar
Enko Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Stemmer for nedeportalen:P Btw, noen av dere som vet hvem "severin" er? skulle kanskje kjøpe mopeden hans, og det haster litt.. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Du får lete etter mopeden på autodb.no da Han har garantert lagt den ut der Lenke til kommentar
guttormsen Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Drittportalen.com hehe men btw er det noen her som kan svare på et spm? mopeden min går ikke eller den går men ikke framover. kan dra den til 13.000rpm når den står i fri eller i gir mens jeg holder inne cluthsen. men hvis jeg skal kjøre så bare dør den, akuratt som om den ikke får bensin. og så fort jeg klemmer inn cluthsen igjen så kan jeg dra motoren til 13.000. hva er galt?? det er en motorhispania RX. motor er en AM6 LC (LC= veske avkjølt) Endret 31. januar 2007 av guttormsen Lenke til kommentar
FeE Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Du setter den i første gir da? ^^ Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Drittportalen.com hehe men btw er det noen her som kan svare på et spm? mopeden min går ikke eller den går men ikke framover. kan dra den til 13.000rpm når den står i fri eller i gir mens jeg holder inne cluthsen. men hvis jeg skal kjøre så bare dør den, akuratt som om den ikke får bensin. og så fort jeg klemmer inn cluthsen igjen så kan jeg dra motoren til 13.000. hva er galt?? det er en motorhispania RX. motor er en AM6 LC (LC= veske avkjølt) 7840640[/snapback] Er den trimmet?, hvis du har trimmet den, kan du ha glemt å bytte dyse, dysen regulerer inntaket av bensin til motoren. Ellers, prøvd med chock? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 At den gir for lite bensin, iforhold til for liten dyse, så burde den ikke daua ut når han setter den igir. Men skader vel aldri på å prøve ? Ta på choke og prøv. Ellers kan du ta av pluggen, sett pluggen din i plugghetta uten å skru pluggen nedi, ta den nederste delen av pluggen inntill noe metall mens du dytter peden din i 1 eller 2,3,4,5,6 gir. Gnister den ikke da, er det elektrisk feil. Ellers kan det være at du ikke har stramma clutchen nok, men såpass noob er du vel ikke ? Isåfall, ha den i fart ( 5-10km/T ) mens du setter den i 1gir. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 da var mopedportalen oppe igjen Lenke til kommentar
Loled Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hei... Jeg har et problem med å registrere meg på MP, Jeg har sikkert laget 4 - 5 acaunter på MP men, jeg får aldri e-posten fra MP. Jeg har prøvd å lage flere msn adresser men jeg får aldri den e - posten fra MP INSTI HELV... IRITERENE. Men jeg hadde en acunt for lenge siden, men den tror jeg ble slettet, den virket helt fint. Men på alle de andre jeg lagte, greier jeg ikke og poste svar. OSV. Lenke til kommentar
himamekkn Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hei... Jeg har et problem med å registrere meg på MP, Jeg har sikkert laget 4 - 5 acaunter på MP men, jeg får aldri e-posten fra MP. Jeg har prøvd å lage flere msn adresser men jeg får aldri den e - posten fra MP INSTI HELV... IRITERENE. Men jeg hadde en acunt for lenge siden, men den tror jeg ble slettet, den virket helt fint. Men på alle de andre jeg lagte, greier jeg ikke og poste svar. OSV. 7987174[/snapback] ein kamerat av meg har akuratt det samma problemet Lenke til kommentar
DennisDanielsen Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) jeg har aldri klart å registrere meg der... eller vertifiserings koden funker aldri.. har prøvd tusen ganger! Endret 20. februar 2007 av DennisDanielsen Lenke til kommentar
Loled Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Ja, d er sinnsykt irriterene. Noen som kan hjelp oss? Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 MP er et amatørforum.. Er nede flere ganger i uka. Bryr meg egentlig lite, er for det meste bare dårlig innlegg av 14 år gamle folk med skriveleifer der uansett Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 MP er et amatørforum.. Er nede flere ganger i uka. Bryr meg egentlig lite, er for det meste bare dårlig innlegg av 14 år gamle folk med skriveleifer der uansett 7989262[/snapback] Det har vertfall hjupet meg en del Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 MP er et amatørforum.. Er nede flere ganger i uka. Bryr meg egentlig lite, er for det meste bare dårlig innlegg av 14 år gamle folk med skriveleifer der uansett 7989262[/snapback] Det har vertfall hjupet meg en del 7989349[/snapback] Ok, hvis jeg skal være ærlig så er det noen gode guider der hvertfall da. Hehe.. Lenke til kommentar
Shoxx Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Da var MP nede igjen her da.. Noen som vet en løsning,eller er det bare nede lissom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå