Gå til innhold

Zelda TP,gleder du deg til det?


Alucard90

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig.. Hjelper heller ikke noe at gamezone ikke svarer. Tror ikke jeg gambler med gamezone når jeg VET komplett leverer :)

7205708[/snapback]

Nettopp! Det billigste er ikke alltid det beste. Spesielt hvis den billige nettbutikken overbooker så grassalt mye at man må vente på neste store forsyning. Tror nesten jeg kjøper hos komplett.

Lenke til kommentar
Har ikke Komplett og Gamezone samme pris, ca. 600,- NOK?

7205947[/snapback]

Nå snakker vi om Wii da. For å få spillt Twilight Princess den 8. desember må man jo kjøpe en Wii i tillegg. Komplett skal ha 2495 for en Wii, mens Gamezone kun skal ha 1999, med mindre de forandrer prisen nærmere launch.

Lenke til kommentar
Hvis man forhåndsbestiller, får man den på utgivelsedatoen den 8 desember eller noen dager etterpå?

 

Mvh Erling

7206237[/snapback]

Det kommer egentlig ann på hvilken plass du står i køen. La oss si at du er nummer ti hos komplett. Da vil de mest sannsynlig sende pakken en eller flere dager før. Så er det opp til posten hvor lang tid det tar videre. Posten bruker jo varierende tid. Men maks fem seks dager etter at pakken er sendt bør den ha kommet fram.

Lenke til kommentar

Jeg bestillte 22.sept fra gamezone så jeg satser på at jeg får det.

 

ang komplett så virker det som de ikke sender ut før release? bestillte neverwinter nights2 ce der, (for noen uker siden) som skal "slippes" i morra og det er ennå ikke sendt. De som bestillte fra gamezone har jo fått sitt allerde da de sendte ut på tirsdag/onsdag (tror jeg). :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg får frysninger og tårer i øynene hver gang jeg hører intromusikken, og den blir bare bedre og bedre for hver gang jeg hører den. :love:

 

Det kan virkelig ikke beskrives hvor mye jeg gleder meg til dette spillet nå. Husker godt når spillet ble vist frem for første gang, under Nintendos E3 2004 pressekonferanse. Jeg satt og så live, og ble tatt fullstendig på senga av den traileren. Husker jeg skrek som Nintendo 64 kid mens Link red over skjermen. :D

Lenke til kommentar
Gleder meg noe utrolig til Zelda: TP kommer.

 

Men akkuratt nå sliter jeg med å finne måter å underholde meg mens jeg venter -_- Noen forslag?

 

Men jeg sier som Cartman "It's like waiting for christmas...... times a thousand"

7230256[/snapback]

Varm opp med å spille gjennom alle Zeldaspillene. ;)

 

Noen som vet om Wii blir varmt hvetebrød i Ålesund? Jeg lurer på når jeg skal kjøpe den (Det blir sikkert åttende, men uansett).

 

Jeg elsker Zeldaspillene, om dette spillet skal slå OoT skal det ha mye. Det skal være mer perfekt og være enda mer altomfattende. Hjertebankende nostalgi, fredfullhet, gjestfrihet/gjestløshet, hensynsløshet, omsorg, psykisk terroriserende, strategikrevende og full av vanskelige oppgaver, mystikk, harmoni, og mange tegn fra en enorm forhistorie. Om TP topper dette, er jeg solgt. Men det er jeg jo allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...