Gå til innhold

Zelda TP,gleder du deg til det?


Alucard90

Anbefalte innlegg

Absolutt ikke.

7193384[/snapback]

 

Grunn?

7193410[/snapback]

 

Du spurte.

 

Og jeg har aldri likt hverken Zelda eller Mario. Verdens mest oppskrytte spill.

7193442[/snapback]

 

Du Burde begrunne svaret ditt! Tror du det er artig å lese en som skriver det du skreiv? Og for å kalle de, verdens mest oppskrytte spill skal du nok komme med noen gode argumenter da mario 64 er kåret til et av de beste spillene som er laget. På den tiden. Jeg blir bare provosert av å lese dine innlegg!

Samme gjelder i wii tråden. Hater du nintendo, så ok for meg. Men Si hvorfor! Alle er ikke opptatt av Bedre og bedre grafikk, men noen er mer opptatt i å finne andre morsome måter å spille på. Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg absolutt mye pga, jeg likte ikke Wind Waker så bra.

Men :love: Ocarina Of Time :love: det var tider det

 

Legend Of Zelda TP skal spilles mye siden det nærmer seg mot jul og kalde vinter dager passer ypperligt å sitte inne å kosa seg med Zelda med kakao og bare nyte dem flotte stundene vi kommer til å få med Legend Of Zelda TP :dribble: :!:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Absolutt ikke.

7193384[/snapback]

 

Grunn?

7193410[/snapback]

 

Du spurte.

 

Og jeg har aldri likt hverken Zelda eller Mario. Verdens mest oppskrytte spill.

7193442[/snapback]

 

Du Burde begrunne svaret ditt! Tror du det er artig å lese en som skriver det du skreiv? Og for å kalle de, verdens mest oppskrytte spill skal du nok komme med noen gode argumenter da mario 64 er kåret til et av de beste spillene som er laget. På den tiden. Jeg blir bare provosert av å lese dine innlegg!

Samme gjelder i wii tråden. Hater du nintendo, så ok for meg. Men Si hvorfor! Alle er ikke opptatt av Bedre og bedre grafikk, men noen er mer opptatt i å finne andre morsome måter å spille på. Takk.

7194702[/snapback]

 

Hossa was totaly owned by spinxzer.

 

Totalt enig, lei av folk som skriver "GUD jeg hater <plasser spill her>" og når de får spørsmål om hvorfor så kan de ikke si det, det bare hater det.

 

Skulle vært interesagt å vite hvorfor Hossa synes Zelda og Mario er oppskrytt. Folk har rett til sin egen mening, men da bør de komme med den.

 

Anyway:

 

Tror jeg skal ta en telefon i morgen til min lokale spillsjappe (ja, vi har faktisk EN ordentlig heldrifts spillsjappe i hele lofoten) og forhåbdsbestille en Wii og TP, for jeg har ferie fra rundt 15 desember til 8 Januar jeg. Noen som klarer å tenke seg til hva romjula blir å bestå av for min del?

Lenke til kommentar

Jeg komer til å kjøpe meg en LCD tv og wii berre for å få spele dette. Har zelda på supernitendo nå, og INGEN spel jeg har prøvd til nå er bedre en det..i alle fall ikke når det er snakk om hvor bra historien osv er(grafikken på spele gir jeg F i;))

Gler meg sykt til å kome inn i Zelda universe ijenn. :love:

Lenke til kommentar

Amen to that master_al :thumbup:

 

Selvom jeg fortsatt venter på en utfordrer til Oot så er hvert bidige zeldaspillet intet annet enn mesterverk :)

 

Digget Windwaker, rett og slett fordi jeg er skikkelig zelda fan! :dribble:

 

For at de skal klare å lage et spill som når opp til Oot så bør de ha følgende med(imo):

- Setting: TP har samme setting som oot ser det ut som :) Mye skog og store åpne sletter.

- Godt gjennomførte dungeons: Har jo ikke sett så mye enda, men det vi har sett ser absolutt mye bedre ut enn WW sine dungeons.

- Mye "sidescrolling": Feks. maskene i oot osv :) MYE å gjøre i det spillet.

 

Sikkert mer som jeg ikke kommer på i farten, men om dette er godt gjennomført blir dette en ubestridt sølvmedalje(bedre enn oot? tviler, men mulig) for min del.

 

Edit: Oh man, fikk frysning av den traileren der .

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Først av alt er det ikke sikkert at GameCube-versjonen kommer for salg i det hele tatt. I japan vil GameCube-versjonen av Twilight Princess kun komme ut i Nintendos egen nettbutikk, en god del senere enn Wii-versjonen.

 

Og ettersom Wii-versjon støtter Wii-kontroller, 480P og Widescreen ville jeg egentlig gått for Wii-versjonen :)

Lenke til kommentar

I dag braste jeg, klarte ikke mere, måtte bestille en Wii med TP fra Gamezone, samlet levering. Men så er det da usikkert på om jeg får en Wii når den kommer ut for salg, så nå kommer neglene mine til å få hard medfart til den dagen jeg åpner mailen og ser at Gamezone har sendt meg varer. Så blir det litt mer neglespising til jeg får pakken i posten :p

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg skal bestille fra komplett. Riktig nok er de dyrere der (ikke mye), men til gjengjeld tror jeg kanskje det er større sannsynligheter for å få tak i en på launch der!

 

Noen som vet hvor stor køen på gamezone er? Er det i det hele tatt noen vits i å bestille derfra?

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...