Gå til innhold

Pcen slår seg av.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøv det med vinduet, det kan hende pcen din blir for varm. Sjekk om det er mye støv inni den

7193828[/snapback]

 

 

 

Kk, prøver det med vinduet, men det er mye støv inni den.. Skal jeg slå den av og tørke av elns?

Er jo ikke så god på pc jeg skjønner u:P

Lenke til kommentar
Formaterer hele tida omtrent jeg.. :p

Til saken: Jeg tror det har noe med skjermkortet ditt å gjøre eller PSUen. Legg gjerne ut info om pcen din, slik at vi får vite litt mer, og kan svare deg bedre! :)

7193044[/snapback]

 

Ikke formater for mye. Det er skadelig for harddisken :)

7194640[/snapback]

Å? Det har jeg ikke hørt før... Er det sant? Såklart, det sliter vel eb del på den ja..

Lenke til kommentar
Formaterer hele tida omtrent jeg.. :p

Til saken: Jeg tror det har noe med skjermkortet ditt å gjøre eller PSUen. Legg gjerne ut info om pcen din, slik at vi får vite litt mer, og kan svare deg bedre! :)

7193044[/snapback]

 

Ikke formater for mye. Det er skadelig for harddisken :)

7194640[/snapback]

Å? Det har jeg ikke hørt før... Er det sant? Såklart, det sliter vel eb del på den ja..

7194659[/snapback]

 

Du trenger ikke bli sarkastisk fordet. Jeg bare opplyste deg om det fordi du kanskje ikke visste det;) Beklager så mye

Lenke til kommentar
Formaterer hele tida omtrent jeg.. :p

Til saken: Jeg tror det har noe med skjermkortet ditt å gjøre eller PSUen. Legg gjerne ut info om pcen din, slik at vi får vite litt mer, og kan svare deg bedre! :)

7193044[/snapback]

 

Ikke formater for mye. Det er skadelig for harddisken :)

7194640[/snapback]

Å? Det har jeg ikke hørt før... Er det sant? Såklart, det sliter vel en del på den ja..

7194659[/snapback]

 

Du trenger ikke bli sarkastisk fordet. Jeg bare opplyste deg om det fordi du kanskje ikke visste det;) Beklager så mye

7194687[/snapback]

Det var ikke slikt ment! Ikke misforstå! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...