Gå til innhold

Pcen slår seg av.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du kan jo prøve å kjøre et virussøk, om ikke det hjelper kan du reinstallere WoW, og om ingen av de alternativene virker ville jeg bare formatert

7190231[/snapback]

 

 

Jeg har ikke virus på pcen, har hatt alt som er mulig..

Reinstallert Wow og alt.

Men det jeg ikke har gjort er og formatere.

Lenke til kommentar

dersom du vil formatere bør du først laste ned skjermdrivere, lyddrivere, nettverkskortdrivere osv., deretter setter du i XP-cd'en og velger full reinstallasjon av XP. Personlig virker ikke cd-keyen jeg fikk sammen med maskinen, og DELL hadde jo selvfølgelig utmerket kundeservice og sa at de "dessverre" ikke kunne gi meg en ny :ermm: , fikset problemet lett ved å bare boote fra cd'en. Tenkte av en eller annen grunn at du kanskje hadde et lignende problem... sikkert bare meg :)

 

Lykke til! Og husk for all del å gjøre mappene dine normale dersom du allerede har gjort dem private. Gjorde den feilen en gang, og ble sittende i 5timer for å fikse det.

Lenke til kommentar

dersom du vil formatere bør du først laste ned skjermdrivere, lyddrivere, nettverkskortdrivere osv., deretter setter du i XP-cd'en og velger full reinstallasjon av XP. Personlig virker ikke cd-keyen jeg fikk sammen med maskinen, og DELL hadde jo selvfølgelig utmerket kundeservice og sa at de "dessverre" ikke kunne gi meg en ny :ermm: , fikset problemet lett ved å bare boote fra cd'en. Tenkte av en eller annen grunn at du kanskje hadde et lignende problem... sikkert bare meg :)

 

Lykke til! Og husk for all del å gjøre mappene dine normale dersom du allerede har gjort dem private. Gjorde den feilen en gang, og ble sittende i 5timer for å fikse det.

 

EDIT: trodde ikke jeg fikk postet den forrige gang, så postet den engang til. sløvt!

Endret av Petttersmart
Lenke til kommentar
hadde et lignende problem jeg og. grunnen var at maskina var for varm. siden det er vinter ut kan du jo sette opp ruta ei lita stund så det bli KALDT i rommet også prøver du :)

7193390[/snapback]

 

 

 

Tror nok ikke det, hadde ikke brukt pcen på 30 dager før igår, så når jeg startet den så funka det ikke :\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...