MVR Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) *slett* Endret 5. april 2009 av MVR Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Veldig mye opp og ned der ja Lenke til kommentar
MVR Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Veldig mye opp og ned der ja Hehe, okeida. Men bare Gm på starten der. Og alle versa er sånn da. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Nå har jeg nesten lært meg min andre solo Metallica-Enter sandman Mangler ett par småjusteringer her og der da, men, men. En annen nybegynnersolo noen vet om? Lenke til kommentar
radalf Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Er enter sandman en nybegynnersolo? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Nå har jeg nesten lært meg min andre solo Metallica-Enter sandman Mangler ett par småjusteringer her og der da, men, men. En annen nybegynnersolo noen vet om? Nothing Else Matters - Metallica Paranoid - Black Sabbath Iron Man - Black Sabbath Snowblind - Black Sabbath Hey Joe - Jimi Hendrix Purple Haze - Jimi Hendrix All Along the Watchtower - Jimi Hendrix Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Er enter sandman en nybegynnersolo? Sånn halveis Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg sliter litt med å ta dette grepet E|--12 B|--12 G|--12 D|--14 A|--14 E|--0 Det blir liksom alltid noe feil med de nederste, er det noen spesiell teknikk for å greie det? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Legge peikefinger over E, B og G, lillefinger på D, ringfinger på A. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Noen som har et forslag til et kort og enkelt riff? Endret 14. april 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 smoke on the water? Nææja, det har jeg allerede tenkt på, men det passer ikke helt for anledningen. Det skal være i mellom to værs så det må være ca. like enkelt som smoke on the water. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Iron Man? Walk This Way er også kort og velkjent. Hadde vært greit å vite hva slags sjanger du er ute etter. Endret 14. april 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 back in black trur jeg hadde blitt kult. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg tror Walk This Way kan passe, men er ikke sikker. Sjangeren skal være noe lignende dette: Metal, Thrash, Punk, Rock Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Enter sandman? (metallica) Endret 15. april 2009 av Arhm Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Kom over en genial måte å lære notene på gitaren. Har lært alle nokså greit nå på en uke! Man lærer en note på alle strengene hver dag, plukk opp gitaren i et minutt, fem-seks ganger om dagen, det gjør underverker. Disse videoene forklarer det veldig enkelt. Lenke til kommentar
K_M Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hei! Spørsmål: jeg har en amp som har lagret mange forskjellige lyder. Slik jeg har forstått det så er det mest hensiktmessig med en MIDI-enhet som kan brukes til å lagre egne lyder, skifte mellom disse osv. Hvis dette stemmer, hvilken MIDI-enhet kan foretrekkes? Er det noe spesielt jeg skal se etter når jeg skal kjøpe en Midiboks? Og hva gjør midi-enheten overlegen i forhold til en pedal som kan gjøre nesten samme jobben? Jeg er utrolig blank på akkurat dette her Ampen er forresten en Yamaha DG-80 210. Setter pris på innspill av alle slag Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ser ikke poenget med å kjøpe pedaler når du har effektene innebygd i ampen. Hør med Yamaha for kompitable brett Lenke til kommentar
K_M Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ser ikke poenget med å kjøpe pedaler når du har effektene innebygd i ampen. Hør med Yamaha for kompitable brett Okei, men tenkte helt greit på noe som hjelper meg med å bytte mellom de forskjellige kanalene slik at jeg kan gjøre det mens jeg spiller gitar Herregud jeg er nybegynner ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå