edge Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Aldri hørt om før, men så utrolig fin ut for prisen. Test den mot Epiphone LP og Gibson LP Studio og se om du mener den holder mål Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 noen som har noen tips til nybegyner på bassgitar?? noe som er et must og lære?? Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 noen som har noen tips til nybegyner på bassgitar?? noe som er et must og lære?? Pink Floyd - Money Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 jeg må uansett kjøpe pakke osv...noen som har noen og anbefale?? er liksom ikke helt kjent med såndt enda og vill gjerne finne noe som passer bra for en nybegyner....http://www.instrumentbutikken.no/product_info.php?cPath=242_63&products_id=1838 har sett litt på den men vet ikke hvordan den er, noen som kan hjelpe meg med og finne noe bra nybegyner pakke? Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Søk på "Rumble P-Bass Pack" på sound1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Noen som vet hvordan man spiller en H? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hvordan blir B5 når den øverste strengen er stilt til D? Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Hvordan blir B5 når den øverste strengen er stilt til D? Finner bare powerchord-varianter av denne på nett(kan den ikke i hodet selv), men isåfall blir det bare å legge fingrene over de tre mørkeste strengene på 9 bånd Hvordan spiller du den normalt? Endret 7. mars 2009 av edge Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 http://www.all-guitar-chords.com/index.php...mp;mm=5&v=0 Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Da spiller du bare de tre dypeste strengene med en finger over alle på 9 bånd Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 bump 2 4 4 4 2 x Hvordan i helvette skal jeg klare det grepet? Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 du kan legge pekefingeren over 2. båndet og bruke ringefingeren alene til å presse ned strengene i 4. bånd. Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) når jeg spiller H i den posisjonen så bruker jeg som regel og spille 2,4,4,4,x,x - slags utvidet powerchord. - du kan også "snu", hvor du har pekefingeren over de 3 strengene og har lillefinger på H på dypeste E-strengen, og ringfingeren på Eb på A-strengen Endret 8. mars 2009 av bowardsen Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Utrolig pinlig å spørre om men når tabsen går sånn her: Eks: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -7-7-7-7-7-7-7-7 - - - - - - - - - - - -5-5-5-5-5-5-5-5 - - - - - - - - - - - Som den gjør i f. eks Killing in the name of av Rage against the machine. Hvordan holder man når tabben viser sånn? Det jeg har gjort hittil er å ha fingeren så vidt på den strengen i mellom, så man ikke hører den så godt. Noen andre metoder? Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Du kan sikkert hybridpikke eller hva det heter, sånn at du spiller en streng med plekter og en med finger, men det er nok mye lurere å dempe den midterste strengen som det høres ut som om du allerede gjør Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Utrolig pinlig å spørre om men når tabsen går sånn her: Eks: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -7-7-7-7-7-7-7-7 - - - - - - - - - - - -5-5-5-5-5-5-5-5 - - - - - - - - - - - Som den gjør i f. eks Killing in the name of av Rage against the machine. Hvordan holder man når tabben viser sånn? Det jeg har gjort hittil er å ha fingeren så vidt på den strengen i mellom, så man ikke hører den så godt. Noen andre metoder? Det du gjør er å legge pekefingeren over alle strengene foran 5-bånd slik at du demper alle strengene, og så setter du lang- og lillefingern på sine plasser Da blir det må en måte slik: x x x 7 x x 5 x Endret 13. mars 2009 av edge Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 None som kan si noe om denne er verd penga? http://www.guitarampkeyboard.com/en/78892 Er de forskjellige delene bra eller? Føler meg litt som bestemor som skal kjøpe pc jeg Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Noen som vet om noen fine gitarsoloer, som ikke er veldig vanskelige å spille, men som høres bra ut når man får den bra til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå