TheNarsissist Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Akuratt innstalert Power Tab, noen som vet hvordan jeg kan få den til å spille saktere? last hel.... mener selfølgelig KJØP Guitar Pro. Funker mye bedre. Synes ikke jeg. Prøvde det nettopp. Tabsene var jo helt anerledes. Liker Power Tab bedre, men er det ikke mulig å senke farten litt? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Du kan vel sikkert sette ned farten på hele sangen, husker ikke hvordan.. Lenke til kommentar
.... Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Endret 8. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Legg til Black Sabbath med Electric Funeral. Faktisk den første sangen jeg klarte soloen på (ja jeg er noob men jeg øver iallefall som faen hver dag ). Lenke til kommentar
clyck Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hei, hadde bare lyst til å spørre dere hvordan dere sitter når dere spiller gitar? Jeg sitter i en myk datastol som jeg etterhvert får vondt i ryggen av. Noen tips? Hvordan sitter dere med ryggen? Står dere? Hard/myk stol? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg pleier å stå mens jeg øver, det er like greit. Da øver du med den håndstillingen du får på konserter etc. Sitter jeg er det som oftest på gjærstoler uten armlener eller en krakk. Krakk er det beste, spør du meg. Pleier å sitte ganske strak i ryggen, de gangene jeg sitter. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Stå ja... Noe jeg burde begynne å vurdere. Datastol fungerer ikke i min mening heller. Men til meg går det fordi jeg kan senke ned armlena på høyresiden Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Kjøpte min første L-Gitar igår Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Håper du mener el-gitar : ) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er den gitarboka til lillebjørn nilsen fortsatt en god lærebok for gitar? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ja. Vil og anbefale Øystein Sunde Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Ok! men når man bruker disse bøkene, da spiller man clean på gitaren? Har el-gitar, men passe rvell ikkje ehlt med vreng på de bøkene? Endret 26. januar 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Nei. Spill uten effekt Starta selv på nylonstreng så for meg var det en frigjørelse å gå over til stål Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 hehe ok Da skal eg øve minst 1 time hver dag fremover, til eg har lært allt i den boka! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noen som vet om noen bra gitarsoloer rundt samme vanskelighetsgrad som Black Sabbath - Paranoid? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hmmmmmm ... Prøvd deg på Stairway to heaven soloen? Den synes jeg var ganske stegvis grei. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noen som vet om noen bra gitarsoloer rundt samme vanskelighetsgrad som Black Sabbath - Paranoid? Cities on Flame with Rock and Roll av Blue Oyster Cult Purple Haze, All Along the Watchtower og Hey Joe av Jimi Hendrix Snowblind og War Pigs av Black Sabbath Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen som vet hva forskjellen på en Schecter Export Omen Extreme og en Schecter omen extreme er? Tenkte selv at export modellene bare blir solgt i utlandet. Men etter å ha sammenlignet en Schecter Export Revenger med en Schecter Revenger så ser det ut som om den sistnevnte er en 7-strengers gitar, mens den førstnevnte er en 6-strenger. Derfor er jeg litt usikker Lenke til kommentar
No-Mad Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har akkurat lært meg noen barre grep, og lurte på om tips til noen lette sanger som inneholder noen barregrep? F.eks noen som vet åssen introen til oro jaska bena elns er ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå