AtheusNor Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Vil bare si at Metallica - Whereever I may Roam er veldig lett å lære og bruker power chords og hammer on. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 noen måte å ''trene'' høyrehanda til åskjerpe seg, slik at det er mulig å foreta raske riff og grep? 7818598[/snapback] Tren med metronom. Start veldig sakte heilt til du får det til å gå glatt. Så setter du opp farten 2bpm og speler til det går glatt igjen, og slik fortsetter du så langt du klarer. Veldig viktig å ikkje sette opp farten for tidlig. 7832308[/snapback] Så enig, så enig. Litt vanskelig å spille på klikk i begynnelsen, men det har "revolusjonert" øvingen min i hvert fall ^^ Et klikk i minuttet er en grei hastighet å starte på. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Et klikk i minuttet er en grei hastighet å starte på. 7860908[/snapback] what? eller er det faktisk bare ironi? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Et klikk i minuttet er en grei hastighet å starte på. 7860908[/snapback] what? eller er det faktisk bare ironi? 7860983[/snapback] Sekundet mente jeg Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Bare lurer her, er det slik for alle at dere må varme opp sånn ca. i 5 minutter før man kan spille sanger smooth igjen? Er slik for meg ihvertfall Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Ja, det hender vel det. Kommer litt anpå når på dagen det er Lenke til kommentar
xersess Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 metallica -enter sandman deep purple - smoke on the water er lette sanger for nybegynner.. dei lærte eg når eg var "newb" Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Syntes ikke hele "Enter sandman" er enkel, har ikke prøvd så mye heller da. PS! Enda en godbit!! For de som ikke har sett . Han er flink... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Canon Rock er noe piss, ræv spilling kalles det der Anbefaler folk å lære Shine on you crazy diamond, fin, halv lett sang å lære Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Har du sett 2'ern? Han er dreven altså, mye bedre og kulere enn den første. Endret 3. februar 2007 av Martin-sama Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Dæven, det var ca den dårligaste fraseringa eg har hørt. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Høres så forbanna syntetisk ut at det ikke er mulig, elsker å høre litt skitten lyd Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg synes Canon Rock 2 er mye bedre enn Canon Rock 1 spilt av JerryC. Men tror nok at hvis JerryC vil, kan han nok gjøre den kulere enn Canon Rock 2 ja! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 PS! Enda en godbit!! For de som ikke har sett . Han er flink... 7862994[/snapback] Uffameg. Visst er han dyktig, men det var mye der som kunne vært mye bedre. Han spiller jo masse feil også. Virker dårlig planlagt. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 PS! Enda en godbit!! For de som ikke har sett . Han er flink... 7862994[/snapback] Uffameg. Visst er han dyktig, men det var mye der som kunne vært mye bedre. Han spiller jo masse feil også. Virker dårlig planlagt. 7864109[/snapback] Hm, du er nok mye flinkere enn meg, for jeg hører ikke mange feil, hører noen få, men ingen kritiske. Å lage en slik sang som han har gjort er helt utrolig, ihvertfall etter min mening Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 PS! Enda en godbit!! For de som ikke har sett . Han er flink... 7862994[/snapback] Uffameg. Visst er han dyktig, men det var mye der som kunne vært mye bedre. Han spiller jo masse feil også. Virker dårlig planlagt. 7864109[/snapback] Det var en del feil inni der, men tross alt hva kan man forvente når en kido spiller fortfort i fem minutter. Veldig uenig på at det virket dårlig planlagt- han tok seg så fantastisk bra inn igjen de gangene han var ute å seilte, og det gjør man ikke i det tempoet uten å øve/planlegge litt på forhånd! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg liker Canon rock 1 best jeg, men har ikke hørt noe særlig på 2'eren Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Martin, setter du "Pink Floyd - Shine on you crazy diamond" på den lista eller? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Martin, setter du "Pink Floyd - Shine on you crazy diamond" på den lista eller? 7872040[/snapback] Sorry for at jeg var litt treg med den, den er nå listet Jokkulf: Du burde se/høre hele Canon Rock 2, den blir veldig stilig Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Og, "Gary Moore - Still got the blues" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå