MaSo Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Må si at jeg er litt imponert over meg selv lærte meg dette igår Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Intro: (Play 12 times)====== 1|--------------------------------------------------------------------------- 2|--------------------------------------------------------------------------- 3|--------------------------------------------------------------------------- 4|------------5-------------------------------------------------------------- 5|--------7---------------7-------------------------------------------------- 6|----0-----------6---5------------------------------------------------------ Rhythm Fill 1: ============== 1|--------------------------------------------------------------------------- 2|--------------------------------------------------------------------------- 3|--------------------------------------------------------------------------- 4|--------------------------------------------------------------------------- 5|--2---------------------------/7------------------------------/7----------- 6|--0---0---0---0---0---0---0--------0---0---0---0---0---0---0--------------- |-------------3x------------| 1|--------------------------------------------------------------------------- 2|--------------------------------------------------------------------------- 3|--------------------------------------------------------------------------- 4|--------------------------------------------------------------------------- 5|----------7------------------3\2-------------7-------------------3\2------- 6|--0---0------6---0---0---0---1-----0---0-------6---5---0---0---1------- |-------------4x-------------| |--------------8x-------------| When playing the F5-E5 pulloffs, the E5 is not strummed. * Skip the F5-E5 pulloff on the 8th repetition. Noen drevene gitarister som ser hva det er? Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Enter Sandman Stemmer d Fin øvings låt, er ikke vanskelig engang Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Næh, Kjempe fin tråd! Den hjalp meg ! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Da kommer filmen som jeg lovet Det er den beste sangen fra vårt alles favorittspill: Final Fantasy 7 - Boss Battle Sangen er vanskelig, og jeg hadde ikke noe backingtrack til den, så det er kun gitaren du hører. Jeg vet det ligger noen feil på lur der inne, men for å ha spilt i et år er jeg rimelig fornøyd med resultatet Final Fantasy - Boss Battle Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Da kommer filmen som jeg lovet Det er den beste sangen fra vårt alles favorittspill: Final Fantasy 7 - Boss Battle Sangen er vanskelig, og jeg hadde ikke noe backingtrack til den, så det er kun gitaren du hører. Jeg vet det ligger noen feil på lur der inne, men for å ha spilt i et år er jeg rimelig fornøyd med resultatet Final Fantasy - Boss Battle Syns det var bra til og ha spilt et år Je ghar også spilt et år, men føler ikke jeg ligger på det nivået helt. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Det var kult Valkyria! Få ting her i verden som er på linje med FF VII Kult spilt! Den er ikke tatt på øret, vel? Endret 20. januar 2008 av Martin-sama Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 neida HER er guitar pro filen jeg brukte. jeg lagde selv noen endringer til den som jeg synest var mer riktig, samt å spille på flere strenger fremfor oppover og nedover samme strengen. takker for ros fra dere. Før februar kommer jeg med en til Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 neida HER er guitar pro filen jeg brukte. jeg lagde selv noen endringer til den som jeg synest var mer riktig, samt å spille på flere strenger fremfor oppover og nedover samme strengen. takker for ros fra dere. Før februar kommer jeg med en til Droppa sweepinga da Men er ikke rart det, er jo pokkers vanskelig for oss som ikke har vært inne i gamet en stund Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Enter Sandman Stemmer d Fin øvings låt, er ikke vanskelig engang Da er ikke du Rookie ass Jeg har spilt ungefar 1 mnd nå, å forstår heller lite av hele greia når det kommer til F5 og 3/2 osv Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Fikk gitaren for en uke siden og forsterkeren for 2 dager siden, ganske artig, men ganske vanskelig. Sliter med at jeg kommer alltid nærat andre strenger Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 bare å øve så avvenner du deg med det Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Noen som vet hvor jeg kan finne gitar tabs av den hallelujah versjonen de nye gitarkameratene spiller? Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Fikk gitaren for en uke siden og forsterkeren for 2 dager siden, ganske artig, men ganske vanskelig. Sliter med at jeg kommer alltid nærat andre strenger Spiller du med plekter? Edit: Alltid stor forbokstav! Endret 25. januar 2008 av Stratosphere Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Nei Har du planer om å spille kun fingerspill? Hva har du planer om og spille? Viser/traller osv eller mer Metallica/AC/DC? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 skaff deg plekter... anbefaler jazz III (3) plekter. du kan spille fortere, samt at det blir bedre lyd. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Nei Har du planer om å spille kun fingerspill? Hva har du planer om og spille? Viser/traller osv eller mer Metallica/AC/DC? Litt heavy musikk ja. Skulle få et plekter av en kompis, så da skal jeg teste med det Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 gå nå heller på en musikkbutikk og spør om å få teste ut de forskjellige. det er alltid det lureste. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Eller bare kjøp med deg mange forskjellige. De koster jo bare ca. 10 kroner stykket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå