PublicEnemy Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Erling: Du får en Les Paul Standard for samme pris. Klikky Så LP Standard er på ett vis bedre enn LP Studio? Som sagt, jeg har ikke peiling! (enda ) Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Tror den har bedre kvalitet generelt, penere (, inlays'ene i halsen, binding (kantlinje rundt kropp og hals) osv), og du kan jo se litt på reviewsene her: Standard - Overall: 8.6/10 Studio - overall: 8.0/10 Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Noen som har tips på hvordan jeg kan lære meg høyrehånds teknikker?. Det er mange sanger jeg kan notene men bare ikke helt får til hvordan jeg skal slå på strengene, som f.eks Idyll og 74-75, jeg mestrer å skifte mellom notene dugbart men får aldri til samme spillingen da jeg er helt horribel på høyrehånden. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Godt spørsmål, Aylar. Jeg skulle også likt å se flere sider dedikere litt mer tid og plass til høyrehåndsteknikk og hvordan holde fingrene f.eks. Tror jeg har lagt meg til en dårlig vane hvor jeg slår med siden av pekefingeren både opp og ned og får en slags mutt lyd. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg driver og eksperimenterer forskjellige måter å holde plekteret på osv for å se hva jeg spiller best med da. Men tror jeg har funnet min måte. Dette er vel forskjellige for nesten alle tror jeg Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvilket gitarmerke et mest kjent for å være metalgitarer? Eller for å spørre på en annen måte - hvis jeg har lyst til å spille mest metal, hvilken gitar burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvilket gitarmerke et mest kjent for å være metalgitarer? Eller for å spørre på en annen måte - hvis jeg har lyst til å spille mest metal, hvilken gitar burde jeg kjøpe? Jackson, Ibanez, Schecter, BC Rich, Kramer, Charvel, Hamer, Esp/Ltd.. Man kan spille metal med alt fra fender stratocastere (Yngwie Malmsteen f.eks.) så lenge du har en form for humbucker i brua. Da skal vel det meste gå. Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Død link, Alka. Og Goldtop koster vel litt mer, og har ikke humbuckers noe som gir den en litt annerledes lyd? joo.. vet ikke jeg.. den har vel litt "skarpere lyd" koster vel rundt 5000 nå.. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Epi LP Goldtop --- 6500kr Lenke til kommentar
Ole-Andreas Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hos Sound1 koster den 5850 Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hos Sound1 koster den 5850 fikk min for 5600 hos musikkbørsen ^^ Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Da har jeg prøvd å spille inn enda en sang! Har sittet og øvd ganske mye på Orion i det siste, og tenkte jeg kunne legge den opp på tuber'n for å høre hva folk syntes. Det er en del slurvefeil, syntes den er litt vrien innimellom, men er ganske fornøyd med det endelige resultatet Har prøvd å rette opp i en del ting fra forrige innspilling, så håper det ikke er like mye å pirke på denne gangen! Håper dere liker'n! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Da har jeg prøvd å spille inn enda en sang!Har sittet og øvd ganske mye på Orion i det siste, og tenkte jeg kunne legge den opp på tuber'n for å høre hva folk syntes. Det er en del slurvefeil, syntes den er litt vrien innimellom, men er ganske fornøyd med det endelige resultatet Har prøvd å rette opp i en del ting fra forrige innspilling, så håper det ikke er like mye å pirke på denne gangen! Håper dere liker'n! Noen av bendene dine er litt sure, men ellers er det kjempebra, spesielt med tanke på at du bare har spilt i et år. Jeg hadde ikke gjort det noe bedre, det er helt sikkert. Endret 13. januar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Vil bare legge til en gitar side jeg fant nå. Sikkert flere som vet om den, men jeg syns det er greit å ha den med for framtidige medlemmer. Den har også eget forum som kan kanskje komme til nytte for flere. Gitarnorge hoved Forumet Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hos Sound1 koster den 5850 En kompis av meg fikk den til 5000der på lørdag Og jeg kjøpte meg en LP standard Vintage Sunburst Bilder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Takk takk:D Har fått mange gode tilbakemeldinger både på Vintage`n min og Gold Top`n til kompisen min Begge er epiphone, må nok bli bedre å spille før jeg går på dyrere instrumenter Endret 14. januar 2008 av MaSo Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Da har jeg prøvd å spille inn enda en sang!Har sittet og øvd ganske mye på Orion i det siste, og tenkte jeg kunne legge den opp på tuber'n for å høre hva folk syntes. Det er en del slurvefeil, syntes den er litt vrien innimellom, men er ganske fornøyd med det endelige resultatet Har prøvd å rette opp i en del ting fra forrige innspilling, så håper det ikke er like mye å pirke på denne gangen! Håper dere liker'n! Den var jo konge fortsett med å laste opp flere filmer. Har to sanger i ermet som jeg planlegger å laste opp snart kan ta den første i helgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå