Gå til innhold

Xbox360 stopper å funke

TedvarT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du har problemer med andre spill også så er det maskinen som tar kvelden. 360 er ikke verdens beste kvalitet dessverre. MASSE problemer med den.

Så hvis den går i stykker lever til reperasjon eller krev pengene tilbake der du kjøpte den. Er nok ikke så dumt å vente på PS3.

Lenke til kommentar

Problemet mitt er at spillet BARE henger seg på Splinter cell, og jeg har sjekka forumet på xbox.com og funnet ut at det er flerer som har det problemet. Enten er det disken, eller så er det en patch som må ut fra Ubi. Skal teste multiplayeren nå, får se da.

Lenke til kommentar
Problemet mitt er at spillet BARE henger seg på Splinter cell, og jeg har sjekka forumet på xbox.com og funnet ut at det er flerer som har det problemet. Enten er det disken, eller så er det en patch som må ut fra Ubi. Skal teste multiplayeren nå, får se da.

7190310[/snapback]

Min begynte å henge seg opp i GRAW, så bare masse firkanter på skjermen.

Andre spill funka som bare det, men etterhvert hang det seg opp overalt.. I menyer, spill.. alt.

Lenke til kommentar
loooool. Det eneste som ikke funker er singleplayerdelen. Det sucker jo litt, men jeg får da kose meg med multiplayer og tutorial

7190703[/snapback]

hva om du stikker til den butikken du kjøpte det og forlanger den ny cd?

eller låner en cd av en kamerat for å se om det er cden?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Sitter da foran x360 min og skal spille Splinter Cell: Double agent, men så henger den seg bare opp allerede i første introscene på første mission. Er edt da min x360 eller spillet som er dårlig bygd opp ?

7190172[/snapback]

Akkurat det samme skjedde med min, men etter å ha prøvd igjen virket det akkurat slik det skulle. Veldig irriterende :mad:

Lenke til kommentar
Sitter da foran x360 min og skal spille Splinter Cell: Double agent, men så henger den seg bare opp allerede i første introscene på første mission. Er edt da min x360 eller spillet som er dårlig bygd opp ?

7190172[/snapback]

Det enkleste er å dra til butikken du kjøpte i det i fra og teste det på utstillings X-Boxen deres. Eller hvis en kompis av deg har en X360. ;)

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...